הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הממשל הפדרלי לתושבי דרום טקסס: מכרו לנו שטח לטובת בניית החומה
בשבוע האחרון התקבלו מאות מכתבים בעיר אסקוברס אשר ממוקמת על הגבול עם מקסיקו; בתוך המכתבים נכתב שהממשל מבקש לערוך סקר גיאולוגי בשטחם ואף מציע תמורה כספית; ראש העיר, שגם קיבל מכתב על נכס שמחזיק: "אני אצא מהחצר האחורית של הבית ואראה חומה בגובה 30 רגל"

בעלי נכסים בדרום טקסס החלו לקבל בשבוע האחרון מכתבים מהממשל הפדרלי ובהם בקשות להיערך לכך שתיבנה חומה על שטחם. בעיר אסקוברס, הממוקמת על הגבול, התקבלו מאות מכתבים אצל התושבים שמחזיקים בשטח, כולל ראש העיר נואל אסקובר. על פי התושבים, במכתב ישנה בקשה של הממשל הפדרלי להיכנס אל השטח ולערוך בו בחינה גיאולוגית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבול ארה"ב-מקסיקו (צילום: Shutterstock)


"אני אצא מהחצר האחורית של הבית ואראה חומה בגובה 30 רגל", הלין השבוע ראש העיר אסקובר. אך המכתבים לא נשלחו רק אל גופים פרטיים, שכן גם במערכת החינוך במחוז התקבלה הודעה לפיה "בנכס של משרד החינוך נשקל לעשות שימוש בתשתית טקטית, כמו חומה", כך על פי דניאל גרסיה, האחראי על החינוך במחוז. מדובר בשטח ששייך למשרד, אך הוא אינו עושה בו שימוש נכון להיום. "לו הייתי יודע שבהקשה המדוברת היא בשביל חומה, הייתי מצביע נגד", אמר גרסיה.

פליקס רודריגז, תושב העיר, אמר שמוקדם יותר החודש הגיעו אל ביתו נציגי הממשל והציעו לו 300 דולר בעבור חלק משטח שבבעלותו. לדבריו, הוא מבקש 1,500 דולר כי מדובר בנכס קטן, כ-500 רגל רבוע. הנרי קוולאר, חבר הקונגרס שמייצג את המחוז, אמר שעד כה התקבלו כ-200 בקשות דומות מהממשל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE