הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסנטור מדרום קרולינה לא מסתיר את דעתו על סין: "היא מתערבת בשיחות עם צפון קוריאה בגלל אינטרסים כלכליים"
לינדזי גרהאם לא אוהב את האמירות של צפון קוריאה על המגעים עם פומפאו, והוא בטוח שסין אשמה בהן: "רואים את הידיים שלה בכל מקום"

סנטור לינדזי גרהאם, מאשים את סין באמירות של צפון קוריאה לגבי המפגש עם מזכיר המדינה, מייק פומפאו. לאחר המפגש הוחלפו אמירות מאשימות הדדיות לגבי התנאים שמציבה ארצות הברית לקשר. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אם הייתם יודעים את מה שאני יודע לא הייתם ישנים בלילה". גרהאם



"אני רואה את טביעות הידיים של סין על כל העסק. אנחנו נלחמים בסין. אנחנו קונים מוצרים בשווי של 500 מיליארד דולרים מהסינים. הם קונים מאיתנו 100 מיליארד דולרים. הם מרמים. הנשיא טראמפ רוצה לשנות את היחסים הכלכליים עם סין ", אמר נציג דרום קרולינה.

הביקורת של פיונגיאנג על התנהלות הפגישה עם מזכיר המדינה לא עלתה בקנה אחד עם ההערכה הראשונית של פומפאו כי השיחות על הגרעין היו פרודוקטיביות. פומפו אמר ביום ראשון כי "אם פעולות ארה"ב הן כמו של גנגסטר אזי העולם הוא גנגסטר".

גרהאם גם הזהיר את סין בגין הסלמת המלחמה המסחרית עם ארה"ב, תוך שהוא ציין ש"לאומה האמריקאית יש עוד כדורים".

"אז אם הייתי הנשיא טראמפ לא הייתי נותן לסין להשתמש בקוריאה הצפונית כדי לסלק אותי מהסכסוך המסחרי. יש לנו יותר כדורים ממה שהם מחזיקים כשמדובר בסחר", הסביר. אנחנו יכולים לפגוע בהם יותר מאשר שהם יכולים לפגוע בנו. כל מה שאנחנו רוצים זה שהם יפסיקו לרמות כשמדובר בסחר".


נישאר ללילה בפעם הראשונה. פופאו



הסנטור לא היסס גם להפנות איום לצפון קוריאה: "לגביכם איני יכול לומר את המילה 'חבר'. שאלתם את פומפיאו: 'האם אתה ישן טוב? אילו ידעתם מה שאני יודע על מה שבאפשרות ארה"ב לעשות להנהגת צפון קוריאה, אתם לא הייתם ישנים טוב".

פומפאו נשאר ללילה בפעם הראשונה במהלך שני ימי השיחות שלו עם הנציגים בפיונגיאנג למרות שזהו ביקורו השלישי במדינה. הדברים התלהטו כאשר ארה"ב הטילה מכס בגובה 25 אחוזים על סחורות סיניות בשווי 34 מיליארדי דולרים, וסין מיהרה להגיב בהתנהלות דומה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE