הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטארבקס מנסה להיות ירוקה יותר: הודיעה שעד 2020 תפסיק למכור קשים מפלסטיק
רשת הענק מצטרפת לחברות נוספות שכבר החלו להבין את גודל הפגיעה שהן גורמות לאוקיינוסים. האם המאבק בקשי הפלסטיק מספיק? כלל לא בטוח

רשת סטארבקס תפסיק את השימוש בקשים מפלסטיק בכל הרשת בתוך שנתיים במטרה להפחית את האיום הסביבתי על האוקיינוסים. כך הודיעה הרשת היום (שני).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הופכת לירוקה יותר? סטארבקס


החברה הפכה לרשת המזון והמשקאות הגדולה ביותר שבוחרת בצעד הזה, כשברקע גוברים הקולות שקוראים לצמצום הפסולת העולמית. קשי הפלסטיק הפכו לאחד היעדים הגדולים של המאבק בפסולת העולמית.

כשבוע לאחר שסיאטל אסרה את השימוש בקשים מפלסטיק, החברה שמקורה בעיר הצפונית החליטה גם היא להצטרף למאמצים הירוקים להגן על הכדור. הרשת הודיעה כי עד שנת 2020, היא תשתמש בקשים עשויים מחומרים מתכלים כגון נייר ובכיסויים מיוחדים לכוסות. החברה כבר מציעה קשים ירוקים יותר בסניפיה בסיאטל.

ערים אחרות, כגון פורט מאיירס, אסרו גם הן על שימוש בקשים מפלסטיק. הצעות דומות נשקלות בערים שונות כגון סן פרנסיסקו וניו יורק.

בעוד שקשים הפכו לחזית המאבק בפסולת הפלסטיק, הרי שהם מהווים רק ארבעה אחוזים מפסולת הפלסטיק מבחינת מספר היחידות, אך מבחינת משקל, היחס קטן בהרבה. קשים מפלסטיק מגיעות לכאלפיים טון פסולת פלסטיק. כמות נמוכה יחסית לעומת תשע מיליון טונות של פסולת פלסטיק שמגיעה לאוקיינוסים בכל שנה.

כיסויי הכוסות נטולי הקשים יחלו להימכר בסניפי סטראבקס בסיאטל ובוונקובר כבר במהלך הסתיו הקרוב. לאחר מכן המכירה תמשיך לשאר הערים בקנדה ובארצות הברית. לאחר מכן תחל הרשת למכור את הכיסויים החדשים גם באירופה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE