הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלחמת השיער: ג'סטין טימברלייק הותקף ברשתות החברתיות עקב השיער הארוך של הבן שלו, המעריצים יצאו להגנתו
בתמונה שפרסם טימברלייק ברשתות החברתיות, נראה בנו בן ה-3, סילאס, עם שיער ארוך מהרגיל. התמונה לא מצאה חן בעיני כמה גולשים שהחליטו לצאת נגד הזמר, מה שגרם למעריציו להילחם להגנתו

לג'סטין טימברלייק יש צבא מעריצים נאמן. כך עולה ממה שקרה ברשתות החברתיות בימים האחרונים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התמונה שעוררה את הסערה. ג'סיקה בייל וסילאס


הכל החל לאחר שבסוף השבוע פירסם טימברלייק תמונה של בנו בן השלוש, סילאס, עם השחקנית ג'סיקה בייל- שהיא גם אימו. בתמונה נראה סילאס עם שיער בלונדיני ארוך וחלק, ומסתבר שזה צרם לכמה מהעוקבים של טימברלייק.

"אני לא אוהב שיער ארוך לילדים קטנים, הם צעירים מדי בשביל להחליט מה הם כן אוהבים ומה הם לא אוהבים" כתב אחד מהם באינטסגרם, בתגובה לתמונה. "זה נראה כאילו הם רצו בת אבל הם קיבלו בן, אז עכשיו הם עושים הכל כדי לגרום לו להיראות כמו בת" רשם עוקב אחר.

מעריציו של טימברלייק לא נשארו חייבים והגיבו חזרה למה שהם מכנים "שיימינג". "למה זה עניינך? אנשים כמוך הם הסיבה שהסלבס לא מעלים תמונות של הילדים שלהם" השיב אחד המעריצים הזועמים. "הוא יכול להחליט לגזור את השיער כשיתבגר", הוסיף מעריץ אחר "לשיער אין באמת השפעה על המגדר של הילד".


"שלושת השנים האחרונות הביאו שמחה גדולה לחיי" רשם טמברלייק בפוסט מרגש


בתמונה אחרת של סילאס שהעלה טימברלייק באינסטגרם לאחרונה הוא רשם: "שלושת השנים האחרונות הביאו שמחה גדולה לחיי. להיות אבא זה מסע מדהים שאני עובר כל יום. אני תמיד אהיה שם בשבילך, להרים אותך כשאתה נופל, לתת לך ערכים אנושיים. אלה הדברים שירכיבו לך את המדריך לחיים".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE