הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ עקץ את בריטניה ואמר: הפגישה עם פוטין הכי קלה השבוע
הנשיא ייפגש עם ראשי בעלות ברית(?) מהאיחוד האירופי ומבריטניה, אבל לדעת נשיא ארה"ב, הפגישה עם "מתחרה" כמו פוטין קלה יותר

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר היום (שלישי) כי הפגישה הקלה ביותר בשבוע העמוס שלו באירופה עשויה להיות זו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. טראמפ שוחח עם כתבים טרם צאתו לפסגת נאט"ו בבריסל, התחנה הראשונה במסעו. לאחר מכן הוא ימשיך לבריטניה, שם יקיים שיחות עם ראש הממשלה תרזה מיי ויפגוש את המלכה אליזבת ה-2. ביום שני ייפגש טראמפ לראשונה לבד ופנים-אל-פנים עם פוטין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טוב להסתדר עם אנשים. (צילום: רויטרס)



"יש לי את נאט"ו, יש לי את בריטניה, שהיא קצת במהומה, ויש לי את פוטין. בכנות, פוטין עשוי להיות הקל מכולם", אמר טראמפ. "מי היה מאמין?" מאוחר יותר, כשנשאל אם הוא רואה בפוטין כחבר או אויב, אמר טראמפ שהוא רואה את המנהיג הרוסי כ"מתחרה".

"אני לא יכול לומר כרגע. עד כמה שזה נוגע לי, מתחרה. מתחרה", אמר טראמפ. "אני חושב שלהסתדר עם רוסיה, להסתדר עם סין, זה דבר טוב. להסתדר עם אחרים זה דבר טוב. זה לא דבר רע. אמרתי את זה הרבה פעמים". לקראת פגישתו הצפויה עם פוטין, תוקף טראמפ את בעלות בריתה של ארה"ב במלים חריפות, וטוען כהרגלו שנאט"ו "מנצלת" את ארה"ב. "יש לנו הרבה בעלות ברית, אבל אנחנו לא יכולים לתת שינצלו אותנו. האיחוד האירופי מנצל אותנו", אמר טראמפ, והוסיף כי ההוצאה על נאט"ו "עוזרת להם הרבה יותר מאשר לנו".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE