הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לקראת "יום הפריים" של אמזון: הול פודס פותחת במבצע חסר תקדים
לראשונה תשתתף רשת הסופרמרקטים ביום המכירות של ענקית הסחר, וכבר ממחר ניתן יהיה למצוא מבצעים מיוחדים בחנויותיה; ההחזר הכספי של מחזיקי כרטיס האשראי של אמזון יוכפל, הנחות של 40% יינתנו על אלפי מוצרים וגם לקוחות חדשים יזכו לקבלת פנים מפתיעה

רשת הסופרמרקטים "הול פודס", חברת בת של ענקית הסחר אמזון, הודיעה היום (ג') על שלל המבצעים שהיא תציע בשבוע הבא במסגרת "יום הפריים". בעלי מינוי ל"פריים" יזכו לשובר על סך 10 דולר שאיתו ניתן לשלם ברשת במהלך 36 השעות של יום הפריים, וזאת בתנאי שיבצעו רכש של 10 דולר או יותר בין ה-11 ל-17 ביולי. גם בעלי כרטיס האשראי Amazon Prime Rewards Visa יזכו לבונוס, שכן אחוז ההחזר הכספי (cashback) יוכפל מ-5% ל-10% בין ה-14 ל-17 ביולי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת "הול פודס", תשתתף ביום הפריים לראשונה (צילום: Shutterstock)


אם רק לאחרונה עשיתם מינוי לפריים, הרי שגם לכם מצפה הפתעה: 10 דולר הנחה על הרכישה הראשונה, והנחה דומה לרכישה השניה. שלל מוצרים נוספים יוצעו בהנחות גדולות, כמו 40% הנחה או מבצע של "קנה אחד, קבל אחד". מבצעים אלה יחלו מחר (11 ביולי) וימשכו עד תום יום הפריים, ה-17 לחודש. 


מבצעים לבעלי מינוי "פריים" ברשת "הול פודס" (צילום: Shutterstock)


המבצעים שנועדו לבעלי מינוי בפריים מראים כיצד אמזון עושה שימוש בהול פודס בכדי למשוך ללקוחות לשירות, שעולה 119 דולר בשנה. חגיגות יום הפריים יפתחו בשעה 3:00 אחה"צ (שעון חוף מזרחי) ב-16 ביולי, וזו תהיה השנה הראשונה שבה רשת הול פודס מעורבת בשלל ההטבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE