הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מריחואנה בפחית: טרנד משקאות הקנאביס שמשגע את ארה"ב
מים עם מריחואנה, משקה מוגז בטעם קנאביס ותה קר עם עם 2.5 מילגרם של החומר האקטיבי THC- טרנד חדש של משקאות מריחואנה כובש את ארה"ב ומכניס את תעשיית הבירה ללחץ

במשך שנים הייתה תעשיית הבירה בארה"ב חסינה מפני כל טלטלה. המשקה האלכוהולי נחשב לאחד הפופולריים בקרב אמריקאים, ועשרות שנים שאין לו מתחרה ראוי. אולם לאחרונה החל טרנד חדש שמאיים על התעשייה הוותיקה- משקאות מריחואנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סודה Sprig. מכילה בין 5 ל-10 מיליגרם מהחומר הפעיל בקנאביס


בתקופה שבה יותר ויותר מדינות מאפשרות שימוש חוקי בצמח הקנאביס, תעשיית המשקאות שמכילות את החומר הפעיל של הצמח הולכת וצוברת תאוצה. ניתן למצוא משקאות קנאביס בצורת תה קר, סודה, קפה או מים מוגזים. 

חברת La Croix החלה לייצר לאחרונה משקאות של מים מוגזים עם קנאביס. המשקה מגיע בפחית ונקרא Hi-Fi Hops והוא אפילו מכיל אפס קלוריות. יש פחית עם 5 מיליגרם קנאביס והמתקדמים שבינכם יוכלו לרכוש פחית שמכילה 10 מיליגרם מהצמח הירוק. מחירן יעמוד על 8 דולר והשפעת החומר תחל 15 דקות לאחר שתיית המשקה.

חברה נוספת מקליפורניה בשם TwoRoots החלה לשווק פחיות של תה קר שמכיל 2.5 מיליגרם החומר הפעיל בקנאביס, THC. חברות Hippie Brew ו-Gandja Grindz מציעות קפה עם החומרים THC ו-CBD בכמות של 5 עד 10 מיליגרם. 


תה קנאביס של חברת Two Roots


חברת Sprig יצאה בסדרת משקאות סודה בטעמים שמכילים גם הם את החומר הפעיל בקנאביס. תוכלו למצוא משקה בטעם לימון, מלון, ענבים או תפוזים. חברות נוספות כמו Keef Cola ו-Cana Cola נכנסות לאחרונה לתחום המשקאות הקלים המכילים קנאביס, וצפויות להוות תחרות עבור חברת Sprig.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE