הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחזמר מיליון הדולר: אלביס, ג'וני קאש, ג'רי לי לואיס וקארל פרקינס, על במה אחת, בלוס אנג'לס
המחזמר שהיה מועמד לפרס טוני סובב סביב סיפור פגישתם של ארבעת האמנים המופלאים באולפני סאן הידועים, ב-4 בדצמבר 1956; פגישה שהפכה לאחת המפורסמות בהיסטוריה של אולפני ההקלטות

מדי ערב, עד ה-29 ביולי, תעלה רביעיית הכישרונות העילאיים, אלביס פרסלי, ג'וני קאש, ג'רי לי לואיס וקארל פרקינס, על במה אחת בלוס אנג'לס, למחזמר ששווה מיליון הדולר. אך אתם תשלמו רק את מחיר הכרטיס. המחזמר, שהיה מועמד לפרס טוני, Million Dollar Quartet (רביעיית מיליון הדולר), מבוסס על ספרם של קולין אסקוט ופלויד מורטרוקס, ונכתב בהשראת ארבעת המופלאים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת הפגישות המפורסמות אי פעם בהיסטוריה של אולפני ההקלטות

מדובר במופע שמתנפץ על הבמה במסגרת ערב מונומנטלי של מוסיקת רוק אנד רול מטרפת. בבסיס היצירה הזו עומדת הפגישה בין ארבעת האמנים, שהפכה למפורסמת ביותר בהיסטוריה של אולפני ההקלטות. הלהיט המוסיקלי סובב סביב סיפורם של פרסלי, קאש, לואיס ופרקינס, שהגיעו לאולפני סאן הידועים, ב-4 בדצמבר 1956.

המחזה משלב 21 יצירות נצחיות, בהן “Blue Suede Shoes”, “Sixteen Tons”, “Great Balls of Fire”, “I Walk the Line”, “Fever”, “Whole Lotta Shakin’ Goin’ On”, “See Ya Later, Alligator”, “Hound Dog”, ועוד.

כל אלה הופכים אותו למחזמר מרגש שמכניס את הקהל אל תוך אולפן ההקלטות, על מנת לאפשר לו לחוות סיפור שאי אפשר לעמוד בפניו. סיפור מלא בהבטחות שהופרו, סודות, שקרים, בגידות וחגיגות.

המחזה מכניס את הקהל אל חדר ההקלטות

מחיר: 75 עד 105 דולר לכרטיס.
כתובת: Laguna Playhouse, 606 Laguna Canyon Road, Laguna Beach, Los Angeles
טלפון: 949-497-2787

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE