הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לכבוד יום שישי ה-13: אין כמו סרט אימה מעורר סיוטים על מישהו שמגיע לטרוף (רמז) אתכם
הסרט השלישי בסדרת סרטי The Predator צפוי להציג את שלל המאפיינים את ז'אנר סרטי האימה וצפוי לעורר השפעה דומה לזו שעוררו שני הסרטים שלפניו

אחד הדברים ממנו האמריקנים מפחדים באמת הוא סרטי אימה. הטרנדים המשותפים לרוב סרטי האימה של שנת 2018, כוללים אשמה ובושה המבעבעים אל פני השטח. הם באים לידי ביטוי בשדים המוכרים, בחייזרים המשתלטים, במתבגרים סוציופתיים והופעתם של מוסדות ממשלתיים חסרי פנים. אך הנבל הנפוץ ביותר הוא המתבונן מהצד, הצופה במשהו נורא שמתרחש ולא עושה דבר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יום שישי ה-13 שמח

הסרט השלישי בסדרת סרטי האימה, The Predator (הטורף), שיעלה לאקרנים ב-3 באוגוסט, מציג לפחות שניים מהטרנדים האמורים. טקטיקת ההפחדה, בה השתמשו יוצרי הסרט, מבוססת על פלישת גזע של חייזרים בשם יאוטיה לכדור הארץ. הם פולשים בשאיפה לצוד בני אדם לשם הספורט. בשלב מסוים קומץ חיילים ואזרחים מחליטים להשיב מלחמה.

הבאז שגורם לרבים ללכת ולראות את הסרט קשור בטורף. ה-טורף. "אתה חתיכת בנזונה מכוער", של ארנולד שוורצנגר ובויד הולברוק ('לוגן') עם צוות עטור כישרונות: טרבנט רוד מ'אור ירח', אוליביה מאן, קיגן מייקל-קיי, סטרלינג ק. בראון, ג'ייקוב טרימבליי, איבון סטרהובסקי ואלפי אלן.

מומלץ לצפות אם אהבתם את הסרט "הנוסע השמיני: קובננט" או כל אחד מסרטי סדרת הטורף.  

פולש לכדור הארץ על מנת לצוד בני אדם בשביל הספורט, הטורף 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE