הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו, אך יש דבר כזה: שלושת הצעדים שיאפשרו לכם לאכול פודינג שוקולד ולרדת במשקל
רבים מוותרים על השגת משקל היעד באמצע הדיאטה רק משום שהם מתקשים לוותר על המאכלים הטעימים שהם אוהבים ושגורמים להם להרגשה טובה. הכתבה הבאה מסבירה כיצד ניתן ליהנות מהמאכלים האהובים בלי לפגוע בתהליך הירידה במשקל

על מנת להצליח להשיג תוצאות במהלך דיאטה, חשוב לשמור על תפריט מאוזן. האיזון בא לידי ביטוי בשילוב בין מזונות מסוגים שונים, שמאפשרים לגוף להתמודד עם עודף המשקל ועדיין לתפקד באופן תקין ובריא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושה צעדים פשוטים ואתם נהנים מהחיים

אחת ההנאות הקולינאריות המשובחות ביותר היא מאכלים טעימים, כגון ממתקים או מנות קינוח. מאכלים מתוקים וקינוח אחרי ארוחת הערב הם בדרך כלל מזון שנצרך בסתר. מדובר בחולשה הגדולה ביותר של אוהבי האוכל למיניהם.

אך מה קורה כשעולה תשוקה למשהו מתוק ובו זמנית מנסים להיצמד לתפריט המדוקדק שאמור לסייע להוריד במשקל? מה קורה לאושר לו זוכים כשאוכלים משהו טעים ומתוק? רבים נשברים באמצע הדרך אל משקל היעד, רק משום שהם מתגעגעים להרגשה הטובה ולטעמים האהובים.

המטרה היא למצוא דרך לאזן בין תהליך הירידה במשקל לבין ההנאה ממאכלים טעימים. החדשות הטובות הן שיש דרך כזו. למעשה, כל סוג של מזון יכול להיות מותאם, באופן כזה או אחר, לשילוב תפריט הדיאטה שאמור לסייע לירידה במשקל. אם אוהבים שוקולד, למשל, יש דרך לוודא שהוא ישולב בתפריט בלי לפגוע בתהליך הירידה במשקל.

הדרך לעשות את זה כוללת שלושה צעדים. הראשון הוא לצמצם בכעשרה אחוזים את המנות במהלך היום, אם מתכוונים לאכול שוקולד. הצעד השני הוא לבצע פעילות גופנית סדירה. הצעד השלישי והקשה ביותר הוא להיצמד לכמות השוקולד שהוכתבה במסגרת תפריט הדיאטה שבנה הדיאטן האישי.

דיאטה לא חייבת להיות תהליך משעמם ומעיק, להפך


מי שיכול לבצע את שלושת הצעדים האמורים, יכול ליהנות מהמאכל הטעים האהוב עליו על בסיס קבוע למדי, בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע.

חשוב לזכור, שצריך לאמץ איזון בחיים על מנת להצליח לשמור על משקל תקין, בריאות תקינה והנאה. הרשו לעצמכם ליהנות מהדברים הקטנים שאוהבים, על מנת להשיג את הגוף ואת אורח החיים שאוהבים. בשלב הראשון, כשמפחיתים באחד המרכיבים האהובים, עלולה להיווצר תחושת קושי. אך באמצעות שלושת הצעדים האמורים, ניתן להפוך את הדרך למאוזנת וכשבסופו של דבר, כמגיעים לאכול מהמאכלים האהובים נהנים מהם יותר. הדיאטה לא חייבת להיות תהליך משעמם ומעיק, להפך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE