הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דבי ריינולדס לא מתה מלב שבור: קארי פישר התחרטה ואחיה כתב על זה ספר
ספרו החדש של טוד פישר, “My Girls: A Lifetime With Carrie and Debbie”, חושף גילויים מרתקים על אמו, דבי ריינולדס, ועל אחותו, קארי פישר, שהלכו לעולמן בפער של יום אחד בדצמבר 2016

טוד פישר רצה לכתוב את זיכרונותיו במשך זמן רב. אך לפתע הגיע זעזוע כפול: מותה של אחותו, קארי פישר, ומות אימו, דבי ריינולדס. הן מתו בהפרש של יום אחד בדצמבר 2016. לאחרונה יצא לאור ספרו של פישר “My Girls: A Lifetime With Carrie and Debbie”.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתו בהפרש של יום זו מזו, דבי ריינולדס וקארי פישר

הספר מציג מבט ארוך ומלא אהבה על החיים שהיו לו פישר לצד אמו ואחותו. פישר מכנה את הספר "מכתב אהבה ותודה לשתי הנשים החשובות והמיוחדות שהכרתי אי פעם".

בין הגילויים המרתקים שאפשר ללמוד על שתי הנשים המפורסמות בעקבות הספר, גם העובדה שטוד התייחס לאביו, אדי פישר, כאל זר מוחלט. כשטוד היה ילד, עזב אביו את ריינולדס לטובת אליזבת טיילור. אדי נכנס ויצא מחייהם של ילדיו, קארי וטוד, עד למותו בשנת 2010. "כשהוא מת לא הזלתי דמעה, נוכח הפגיעה העמוקה שהוא גרם לשתי הנשים שלי, אמי ואחותי". אך בסופו של דבר טוד מודה לאביו, "משום שאלמלא הוא אני לא הייתי קיים כלל".

מערכת יחסים סמביוטית ומרירות, דבי ריינולדס ובתה קארי פישר

עוד גילוי שחושף הספר קשור בעובדה, שקארי הצטערה על שהודתה בפרשיית האהבים, שהיתה לה עם האריסון פורד, על סט הסרט "מלחמת הכוכבים". פישר כותב בספר, כי אחותו התחרטה על שחשפה את הרומן שניהלה עם פורד שהיה נשוי ומבוגר ממנה, בספרה משנת 2016, “The Princess Diarist”.

לאחר מותן, אחת השאלות שהעסיקו רבים היתה האם ריינולדס מתה יום אחד אחרי מות בתה, קארי, משברון לב. פישר מפרט על כך בספרו וכותב על היחסים הסימביוטיים והמרירות, שלפעמים הכעיסו את קארי. למרות זאת, הן היו קרובות מאוד לקראת סוף חייהן, עד כדי כך שיום אחרי שקארי מתה, ריינולדס אמרה לטוד, "אני רוצה להיות עם קארי". אך מהדברים שלפישר עולה, כי ריינולדס לא מתה מלב שבור.

קארי פישר ב"מלחמת הכוכבים" ודבי ריינולדס בצעירותה

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE