הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העולם נעלם: אך לא הנוסטלגיה שמביאה את להקת הסינטי פופ הזו לסן פרנסיסקו
יש רק תשובה אחת לשאלה, מה נוסטלגי יותר מאשר קונצרט מוסיקת מודרן סינטי-פופ מהאייטיז: קונצרט מוסיקת מודרן סינטי-פופ מהאייטיז של להקת Erasure

אין כמו מסע חזרה בזמן כדי לפרוט על נימי הרגש, כפי שרק הנוסטלגיה יודעת לעשות; ומה נוסטלגי יותר מאשר קונצרט מוסיקת מודרן-פופ מהאייטיז? התשובה היא: קונצרט מוסיקת מודרן-פופ מהאייטיז של להקת Erasure (אירייז'ר).

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הצמד המופלא, אנדי בל ווינס קלארק

סיבוב ההופעות, World Be Gone, מביא את הצמד, אנדי בל ווינס קלארק, לשלוש הופעות בסן פרנסיסקו, ב-17, ב-18 וב-19 ביולי. נראה שההרכב נוטה למשחקי לשון, שהרי אפשר למצוא את הקשר בין שמו של סיבוב ההופעות ("העולם נעלם") לבין שם הלהקה ("מחק").

אבל אם מתמקדים במוסיקה, אפשר לומר שצמד הסינטי-פופ שקיים מזה כ-30 שנה, מוכן לקראת צאת אלבומו החדש “World Beyond”, ב-9 במרס. סיבוב ההופעות שהם מקיימים בארצות הברית מגיע על מנת לתמוך ביצירה החדשה שלהם ובאלבום הקודם “World Be Gone”.

אין ספק שצפויה לקהל חוויה מרוממת נפש, מלאת פופ מלודי סמי-מסונטז מצופה בהמוני נצנצים ואנרגיה מהפנטת ומעוררת אופוריה.

כך הם נראו בשנות ה-80, Erasure

מאחורי מכירות של 22 מיליון אלבומים בכל רחבי העולם עומדים בל האופטימי והססגוני, ווינס קלארק החלוצי ובעל אילן היוחסין בסצנת אמנות הפופ האלקטרוני, שכוללת עבודה עם הרכבים שונים, בהם גם דפש מוד ויאז. מאז הקימו את ההרכב, בשנת 1985, המשיכו השניים להשתלט על העולם והפכו לאחד הקולות המובהקים של מוסיקת הסינטי-פופ בשנות ה-80 וה-90.

השניים ממשיכים להפליא בצלילים ולתפוס הופעה שלהם קרוב לבית זו הזדמנות שלא כדאי לפספס. המופעים שלהם מלאים בערך תיאטרלי, שמשפר את הקצב התר אחר האופטימי שבעולם ומזכיר לקהל: לחיות, לאהוב ולהפגין מעט כבוד.

אין יותר נוסטלגי מקונצרט מוסיקת מודרן-פופ מהאייטיז

מחיר: החל מ-73 דולר לכרטיס.
כתובת:  Nob Hill Masonic Center, 1111 California St., San Francisco
טלפון: 844-321-3941
אתר: www.san-francisco-theater.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE