הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות פריצה באתר: מייסיס מבקשת מהלקוחות להחליף סיסמאות
במשך כחודשיים הצליחו האקרים לדלות מידע רב ממשתמשים רבים באתר של רש חנויות הכלבו; הרשת מרגיעה: לא ניתן היה לחייב את כרטיסי האשראי כי האתר לא שומר את קוד האבטחה של הכרטיס. לאחרונה אירעו פריצות דומות לחברות אחרות, כמו טיקטמאסטר וטיקטפליי

רשת חנויות הכלבו מייסיס מזהירה השבוע את לקוחותיה מפני פריצת אבטחה שאירעה באתר החברה במשך קרוב לחודשיים. בימים האחרונים נשלחו מכתבים ללקוחות שהושפעו מהפריצה, וזאת לאחר שמומחי האבטחה של החברה הבחינו בפעילות חשודה ב-11 ביוני. פעילות זו החלה ב-26 באפריל ונמשכה עד ה-12 ביוני, ובאמצעות הפריצה ניתן היה להשיג את פרטי הכניסה לחשבונות של הלקוחות, שם נשמרים פרטים אישיים כמו כתובת וכרטיס אשראי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת מייסיס (צילום: Shutterstock)


כאשר היא גילתה את הפריצה, מייסיס מיד חסמה את החברה צד ג' שדרכה הצליחו לפרוץ לחשבונות. מעבר לכך, כל החשבונות הוקפאו והחברה שלחה אימייל בנושא זה. החשבונות הללו "יופשרו" רק לאחר שהלקוח ישנה את הסיסמה, אם וכאשר יבקש לעשות זאת. במייסיס אף ציינו כי יתכן שרבים לא קיבלו את המייל כי זה הגיע לתיבת ה"ספאם", ולכן היא מבקשת מכלל הלקוחות שלה לשנות את הסיסמה בחשבונם. עוד ציינו ברשת כי חרף העובדה שפרטים רבים נחשפו, מספרי ה-CVV (שלוש או ארבע ספרות על גב הכרטיס) לא מאוחסנים באתר ועל כן לא ניתן לעשות שימוש בכרטיסי האשראי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE