הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזוי: החזירה את המכונית הלא נכונה לחברת ההשכרה
אישה שכרה מכונית באונטריו קנדה, וביקשה לעשות קניות בוולמארט המקומי, שם התחיל רצף הטעויות; רק כעבור שבועיים, כאשר היא ביקשה להשיב את המכונית אל החברה שממנה שכרה אותה, היא נדהמה לגלות כי מדובר במכונית אחרת

אישה תושבת קנדה "גנבה" את מכוניתו של אדם זר לאחר שרשרת של טעויות. בשלהי חודש יוני הקודם, אישה שביקשה לשמור על עילום שם שכרה מכונית מסוג ניסאן סנטרה מחברה בעיר קורנוול, הממוקמת במחוז אונטריו ונמצאת כ-60 מייל דרום-מערבית לעיר מונטריאל. מיד לאחר ההשכרה, היא נסעה לבצע קניות בסניף מקומי של וולמארט, אך בשלב זה החלה שרשרת הטעויות המשעשעות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


האישה נכנסה לתוך מכונית ניסאן, שלא היה נעול, ולחצה על כפתור ההפעלה שמצוי בה ואשר החליף את השימוש במפתח "הישן" והמוכר. היא כלל לא שמה לב שמדובר במכונית שונה לחלוטין מזו ששכרה. היות שמתג ההפעלה של כפתור ההנעה היה בתוך המכונית, היא לא נזדקקה למפתחות. כעבור זמן מה, אדם אחר יצא מאותו סניף של וולמארט והלין בפני המשטרה כי מכוניתו, מסוג ניסאן אינפיניטי, נגנבה.

במשך שבועיים תמימים האישה נהגה במכונית הגנובה מבלי שידעה שמשהו לא בסדר. רק כאשר ביקשה להשיב את המכונית אל החברה שממנה שכרה אותה, היא נדהמה לשמוע את דברי מנהל המקום. "האישה דיברה עם המנהל והוא הגיב על כך שהמכונית מלוכלכת מאוד מבפנים ושאל אותה אודות ציוד הגולף הרב שנמצא בתא המטען. האישה לא התרשמה מדברי המנהל ומסרה לו את המפתחות. בשלב זה, המנהל המבולבל הבחין כי מדובר במפתחות של דגם האינפיניטי של ניסאן ולא המכונית שהיא שכרה", כתבה משטרת קורנוול בפוסט שהועלה לרשת החברתית פייסבוק.

האישה ומנהל הסניף ניגשו לחנות הוולמארט לאחר שהוא ביקש ממנה לשחזר את צעדיה בשעות שלאחר ההשכרה. שם הם גילו את ניסאן סנטרה באותו המקום שבו חנתה. "המנהל והאישה המובכת השיבו את המכונית לבית העסק שלהם והתקשרו מיד למשטרה בכדי לדווח על המקרה. המכונית הוחזרה לבעליה ולסיפור היה סוף משעשע ביותר", נכתב בפוסט של המשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE