הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל תוותרו עליה: שתי הזדמנויות אחרונות לחופשת קיץ שעוד אפשר להזמין ביולי
רק בגלל שהקיץ כבר בעיצומו זו לא סיבה לחשוב שמאוחר מדי לצאת לחופשת קיץ מהנה. קבלו שתי הצעות שעדיין אפשר להזמין בחודש הקרוב

אין צורך לוותר על חופשות הקיץ שאתם רוצים אך לא התפניתם לתכנן. השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט הם עדיין התקופה הפופולרית ביותר לחופשת קיץ, אך יש שפע של אפשרויות זמינות עבור נוסעים שמעוניינים בחופשה של הרגע האחרון. הנה שתיים מהן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לילה רביעי חינם בהזמנת שלושה לילות ויותר, בסנט מייקלס, מרילנד

הרפתקאות בטבע בדרום קרוליינה
ב-Montage Palmetto Bluff, שבבלופטון, דרום קרוליינה, יש הצעה מפתה במיוחד. מציעים שם אירוח לכל לילה רביעי בחינם, בהזמנה של שלושה לילות ויותר. כפר הנופש מתפרש על פני שטח של 20,000 אקרים, שכולל אפשרויות שונות לטיולים הליכה, לרכיבה על אופניים, לשיט בקיאקים ולסיורי צפייה בחיות בר.  

מחיר: החל מ-300 דולר ללילה, לפני הלילה החינמי, בהזמנת שלושה לילות.
אתר: https://www.montagehotels.com/palmettobluff/

כלול במחיר: שיט קסום של 90 דקות אל כפר הנופש בלופטון, שבדרום קרוליינה

הכי מרי(לנד) שיש
ב-The Inn at Perry Cabin by Belmond, שבעיר המקסימה, סנט מייקלס, מרילנד, מציעים חבילה שזמינה בסוף חודש אוגוסט ונקראת Skip the Bridge. החבילה כוללת לינה ונקראת כך, משום שהיא כוללת גם שיט של 90 דקות מאנאפוליס לאורך צ'יספיק, על מנת להגיע לכפר הנופש עצמו.

מדובר על אלטרנטיבה הרבה יותר אטרקטיבית מאשר נסיעה והתמודדות עם עומסי התנועה על גשר מפרץ צ'יספיק, שאורכו מייל. החבילה כוללת גם חניה באנאפוליס.

מחיר: החל מ-865 דולר ללילה.
אתר: https://www.belmond.com/hotels/north-america/usa/md/st-michaels/inn-at-perry-cabin/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE