הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החשפנית סטורמי דניאלס כבר אינה מואשמת בחיכוך שדיה בפני שוטרים
הכוכבת, שקיבלה לידיה סכום נכבד בכדי לשמור על שתיקה לגבי הרומן עם טראמפ, נעצרה בחשד כי למעשה מגונה. עתה התברר כי החוק הספציפי הזה חל רק על מופיעי קבע במועדון

האישומים נגד סטורמי דניאלס הוסרו במהלך חמישי, יום לאחר שנעצרה בגין חיכוך שדיה בפני שוטרים בעת הופעה במועדון חשפנות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רק הייתה אורחת. דניאלס (צילום: shutterstock.com)


לדברי הרשויות, דניאלס אינה כפופה לחוק האוסר על כל מי שאינו בן משפחה לגעת ברקדנית עירומה, משום שהוא חל רק על מי שמגיע באופן קבוע למקום והיא היתה אורחת. כך, על פי מסמכי בית המשפט שפורסמו על ידי עורך הדין שלה מייקל אבנטי.

משטרת קולומבוס מסרה כי הכוכבת בת ה-39, נעצרה לצד שתי נשים נוספות במועדון כחלק מחקירה בנושא סחר בנשים. "מאז הסתיו שעבר, משטרת קולומבוס פועלת למיגור הנושא תוך פעילות במועדוני בידור שונים למבוגרים ברחבי העיר. משטרת קולומבוס ביצעה מעצרים רבים שימוש בחוק זה", פירסמה.

אבנטי מצידו, טוען כי לא כך הדבר. "יש לי ספקות רציניים לגבי מה שהם טוענים שקרה שם". לדבריו קצינות המשטרה ניגשו לדניאלס בזמן שהופיעה במועדון ושאלו "אם הן יכולות לשים את פניהן בין שדיה". לעומת זאת, בדו"ח המעצר נכתב כי זו דניאלס ש"כפתה את שדיה על פני השוטרות", ושהדבר נעשה גם כלפי השוטרים הגברים.

דניאלס, ששולם לה סכום של 130 אלף דולרים על השתקת פרשת הרומן ב-2006 עם הנשיא טראמפ, ונלחמת בימים אלה נגד סעיף ההשתקה - נעצרה בעקבות התלונה המוזרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE