הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שנות ה-90 חזרו? פיט דיווידסון מגיע מחומצן להופעה של אריאנה גרנדה
הזוג המאורס נכנסו יד ביד להופעה במסגרת "יום אמאזון פריים", כשדיווידסון הפתיע את הנוכחים עם שיער מחומצן. למרות שישב קרוב לבמה, גרנדה לא התייחסה אליו בזמן ההופעה כנהוג

כוכב SNL, פיט דיווידסון, הופך ויותר מגניב. לאחר (ואולי בעקבות) האירוסין לאריאנה גרנדה, הוא החליט לחמצן את השיער במהלך שנראה כאילו לקוח משנות ה-90.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיווידסון במראה החדש. מתגעגע לשנות ה-90?


במסגרת "יום אמאזון פריים", הופיעה גרנדה ב-Duggal Greenhouse שבברוקלין. פיט הגיח עם שיער מחומצן והצליח להפתיע אפילו את המעריצים הוותיקים. "לפיט יש שיער פלטינום חדש" התבדח אחד המעריצים של גרנדה. 

אולם חדי העין הבחינו בעוד דבר לא שגרתי בהופעה של גרנדה- בעוד שדיווידסון ישב באחת השורות הקרובות לבמה והיה בזווית הראיה שלה, היא לא הזכירה אותו או התייחסה אליו אפילו פעם אחת. מדובר באירוע חריג, שכן בדרך כלל במקרים כאלה גרנדה הייתה מזכירה אותו או מתייחסת אליו לפחות פעם אחת במהלך ההופעה. "הוא החל לזוז באי נוחות כשהיא שרה 'לא נשארו לי דמעות'" העיד אחד מהמעריצים. 


גרנדה בהופעת אורח ב-SNL


ההופעה המשותפת בפני המצלמות מגיעה שבוע לאחר הסערה שהתעוררה סביב דיווידסון, כאשר דווח כי התבדח על הפיגוע שאירע בזמן הופעתה של גרנדה במנצ'סטר בשנה שעברה. על פי הדיווחים הוא אמר בחדר ההלבשה כי "לפחות אצל בריטני ספירס לא היו טרורסיטים" והצית סערה. אמא של אחת הקורבנות בפיגוע דרשה שיתנצל פומבית וגרנדה אמרה שמדובר בבדיחה לא מצחיקה וניסתה להגן על הארוס שלה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE