הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נמצאת בעין הסערה: החשפנית סטורמי דניאלס שוחררה ממעצר והתייצבה במועדון חשפנות
כיממה לאחר שנעצרה בחשד למעשה מגונה בשוטרים סמויים שהגיעו למועדון, שוחררה מי שטוענת כי קיבלה כסף עבור שתיקתה לגבי רומן עם טראמפ

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס לא נותנת לאף אחד לעצור אותה, וכבר לאחר שיחרורה חזרה למוט הריקוד במועדון חשפניות באוהיו, הפעם עם מסר ברור: לא נוגעים בה!


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חזרה לעמוד. דניאלס (צילום: shutterstock)


השחקנית הכי מפורסמת בימים אלו מסרטי מבוגרים, הבליחה לריקוד של 20 דקות תמימות במועדון וניטי ג'נטלמן בקולומבוס, ממש לאחר חצות.

דניאלס, שנעצרה כיממה קודם לכן במועדון אחר בקולומבוס, לאחר שלכאורה שפשפה את שדיה החשופים בפניהם של שוטרים סמויים, שוחררה לאחר שהשוטרים משכו את האשמותיהם והתיק נסגר. דניאלס ומועדון הוניטי החליטו להקדים תרופה למכה וביקשו מראש מהלקוחות: ללא טלפונים, ללא צילום, ללא נגיעה.

כמאה חובבי חשפנות ששהו במועדון, זרקו לכיוון הבמה דולרים, במהלך ביצוע של דניאלס את הריקוד, כשהיא מכוסה חלקית. עורך דינה של החשפנית, מיכאל אוונאטי, אמר קודם לכן כי "משטרת קולומבוס עשתה שימוש אבסורדי במשאבי אכיפת החוק".

בימים אלה היא תובעת את טראמפ בגין לשון הרע, לאחר שהוא גינה את טענותיה לגבי רומן ביניהם ותשלום עבור שתיקתה לגביו כ"פייק ניוז".



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE