הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוג'ר סטון מודה שהוא "כנראה" הקושר ששמו לא ננקב בכתב האישום נגד המרגלים הרוסים
הבכיר לשעבר ברשת פוקס עדיין ניסה לשמור על פוקר פייס בשישי בבוקר בראיון למקומון הקונגרס The Hill, וטען שהוא לא "הקושר ששמו לא ננקב" שהוזכר בכתב האישום של החוקר המיוחד רוברט מולר נגד 12 קציני ביון רוסים, מכיוון שלא היה בקשר רציף עם בכירי קמפיין טראמפ כמתואר בכתב האישום. בערב כבר התברר ש"לא קרא היטב את המסמך" בפעם הראשונה

יועץ קמפיין טראמפ רוג'ר סטון הודה מאוחר אמש (שישי) שהוא "כנראה" האדם ששמו לא ננקב אשר מוזכר בכתב האישום של רוברט מולר נגד 12 קציני מודיעין רוסים אשר על פי החשד ביקשו להשפיע על תוצאות הבחירות ב-2016.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חילופי מסרים "לא מזיקים" עם מי שפרצו למפלגה הדמוקרטית וגם לקמפיין קלינטון (צילום: ABC)



בכתב האישום של מולר, שהוגש ימים ספורים לפני פגישתו המתוכננת של הנשיא טראמפ עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נטען כי החשודים הרוסים הוציאו לפועל תוכנית נרחבת של פריצה למחשבים שמטרתה היתה הוועדה הדמוקרטית הלאומית והקמפיין של הילארי קלינטון לנשיאות.

כתב האישום מתייחס לאזרח אמריקאי "שהיה בקשר קבוע עם בכירים בקמפיין של דונלד ג'יי. טראמפ לנשיאות", ואשר החליף מסרים עם הקושרים, שהתחזו להאקר "גוציפר 2.0". בראיון עם כריס קואומו ב-CNN אמר סטון כי הוא "כנראה" האיש המצוין בכתב האישום.

בהודאתו של סטון הוא חוזר בו מדברים שאמר רק באותו בוקר לאתר העיתון The Hill כי חילופי המסרים שלו עם "גוציפר 2.0", בהם הודה כבר בעבר, היו "לא מזיקים", אולם הכחיש כי הוא הקושר ששמו לא צוין בכתב האישום של מולר, "מפני שלא הייתי בקשר קבוע עם חברים בקמפיין טראמפ".




בראיון המאוחר יותר ל-CNN חזר על טענתו כי חילופי המסרים שלו עם גוציפר 2.0 היו בלתי מזיקים, אולם הודה שהיה בקשר עם בכירי קמפיין טראמפ. הוא אמר כי לא קרא את "המסמך הארוך" ו"לא הבין" את ההתייחסות למסרים כשהכחיש את היותו הקושר ששמו לא ננקב. ההודעות בין סטון לגוציפר נכללו בכתב האישום, מה שעורר את החשד שסטון הוא הקושר ששמו לא ננקב.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE