הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: עשרה אחוזים מדיירי הדיור הציבורי לא משלמים שכר דירה בזמן
בעוד שרבים מהם פשוט לא מצליחים לעמוד בתשלומים, אחרים עושים זאת מתוך עיקרון, כדי למחות על המצב הירוד של הדירות. הרשויות טוענות שחסר להן מיליארדי דולרים כדי לתקן את כל הדירות

אחד מתוך עשרה תושבי ניו יורק שחיים בדיור ציבורי לא משלם את שכר הדירה. למעשה, קרוב ל-17 אלף בני אדם בעיר נמצאים בפיגור של לפחות שלושה חודשים בתשלום שכר הדירה. אי התשלום מונע מרשות הדיור יותר מ-55 מיליון דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרובידנציה וונדרפול מציגה את נזקי הדליפה בדירה שלה


הנתונים מצביעים על עלייה במספר הדיירים שלא עומדים בתשלומי שכר הדירה מאשר בתקופה המקבילה אשתקד, אז היו רק כ-15 אלף תושבים - 8.5 אחוזים בלבד מסך דיירי הדיור הציבורי.

כמה מהם לא משלמים משום שהם לא יכולים להרשות זאת לעצמם, אחרים עושים זאת בשל עיקרון. פרובידנציה וונדרפול, בת 51, אמרה כי היא לא מתכוונת לשלם את שכר הדירה של חודש יולי, בגובה של קרוב ל-400 דולרים, משום שנזילה שנמשכה עשר שנים יצרה חור בחדר האמבטיה שלה, והרשויות מסרבות לתקן אותו.

הרשויות הודו החודש כי חסר להן קרוב ל-25 מיליארד דולר כדי לבצע תיקונים נדרשים בעלות של 32 מיליארד דולר. בנוסף, ראש העירייה ביל דה-בלאזיו הודיע בשבוע שעבר כי העירייה תקצה עוד מיליוני דולרים כדי לתקן את נושא העופרת שבצבעי הקיר בדיור הציבורי. העירייה הודיעה כי היא תבחן בשנים הקרובות כ-130 אלף דירות של הדיור הציבורי. העלות של הבדיקה הזאת צפויה להגיע ל-80 מיליון דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE