הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: הידרדרה עם רכבה במצוק, ושרדה שבוע בזכות תושייה רבה
אנג'לה הרננדז מאורגון נסעה לפני כשבוע לבקר את משפחתה בדרום קליפורניה. היא סטתה מנתיבה והידרדרה 250 רגל עד לחוף סלעי וחסר גישה. במשך שבוע היא שאבה מים מנקיק סמוך באמצעות הצינור של הרדיאטור

תושבת אורגון שנעלמה לפני כשבוע נמצאה בחיים בתחתית של צוק ב-Big Sur. היא שרדה תאונת דרכים, במהלכה הידרדרה עם רכבה במצוק, והשתמשה בצינור של הרדיאטור כדי לשאוב מים מנקיק באזור. כך נודע אתמול (שבת).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרננדז מקבלת טיפול ראשוני לאחר שהמחלצים הגיעו אליה, אתמול


אנג'לה הרננדז, צעירה בת 22 מפורטלנד, נפצעה בכתפה אך הייתה מסוגלת ללכת ולתקשר, אמר ג'ון ת'ורנברג, קצין מידע במשרד השריף במחוז מונטריי.

תמונות שפורסמו מציגות את הרננדז יושבת על קו החוף המסולע בעוד היא מקבלת טיפול רפואי. היא חולצה באמצעות חבלים ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים.

מכוניתה של הרננדז סטתה מנתיבה בכביש המהיר מס' 1, שנע במקביל לקו החוף. היא נהגה מפורטלנד כדי לבקר את משפחתה בלנקסטר שבדרום קליפורניה. ב-5 ביולי היא שלחה מסרון בסביבות השעה 10 בלילה ובו היא אמרה שהיא עייפה, וכי היא מתכננת לעצור לישון במכוניתה בחניון של צרכניה במחוז סאן מתאו. כך פורסם במודעה סיוע בחיפושים אחריה, כשעוד לא נודע מה עלה בגורלה.

בבוקר למחרת, היא הודיעה למשפחתה כי היא ממשיכה בנהיגה. לאחר מכן, לא התקבלו ממנה עוד הודעות, וכל ניסיון להתקשר אליה לא צלח.

רשויות אכיפת החוק החלו לחפש אחר הרננדז עוד באותו יום, כאשר משפחתה דיווחה כי היא הפסיקה לתקשר עמם. היא נהגה לפרסם פוסטים רבים ברשתות החברתיות, וחוסר הפרסומים בימים האחרונים הוסיף לדאגת המשפחה.

החקירה העלתה כי רכבה של הרננדז נצפה במחוז מונטריי ב-6 ביולי בשעה 9:30. החיפושים באזור התעכבו בשל ערפל כבד, שהקשה על החיפושים האוויריים, ואף גרם לדחייתם. כך הודיע משרד השריף בטוויטר.

ביום שישי האחרון, שני מטיילים שהלכו ב-Big Sur הבחינו ברכב הרוס בתחתית המצוק. הם חזרו אל המחנה שלהם והתקשרו לשירותי החירום. ת'ורנברג אמר כי הרכב התגלגל 200-250 רגל במורד המצוק, ונבלם כשחלקו בתוך המים. הרננדז אמנם יכלה לצאת מהרכב, אך היא הייתה תקופה בחוף הסלעי שאין אליו גישה כלל.

הוא לא הוסיף אם לצעירה היה אוכל, אך הוא ציין כי היא שרדה בזכות תושיה רבה שגילתה: היא השתמשה בצינור של הרדיאטור כדי לשאוב מים מנקיק סמוך. אחותה, איזבל הרננדז, הודתה לציבור הרחב שסייע לחיפושים אחר מי שהייתה נעדרת למשך שבוע. "אנחנו רק רוצים להודות לכולם.. זה עזר", אמרה איזבל לכלי התקשורת, "זה היום השביעי ואתם עזרתם לנו במהלך כל הדבר הזה, ואנג'לה לא הייתה בסדר בלעדיכם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE