הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רוצה להוביל את שוק המוניות המעופפות: רולס רויס תציג מנוע חדש בסלון האוויר בפארנבורו
הסלון האווירי ייפתח מחר, והחברה תנסה למצוא בו שותף שיוכל להפוך את החלום שלה למסחרי. בינתיים, היא מתחרה בחברות רבות על השוק הזה, שעדיין לא קיים

חברת המנועים הבריטית רולס רויס תכננה מנוע דחף למוניות מעופפות, והיא מחפשת שותפים לפיתוח הפרויקט. כך הודיעה החברה היום (ראשון). בחברה מקווים להעלות מוניות מעופפות לאוויר כבר בתחילת העשור הבא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אשת יחסי ציבור של רולס רויס במנוע של החברה


החברה הודיע כי היא עיצבה מנוע לרכב שמאפשר המראה ונחיתה מהמקום, או מונית מעופפת, בקיצור, שיכול לשאת עד ארבעה בני אדם, ולעוף במהירות של 250 מייל לשעה למשך קרוב לשעתיים.

החברה, שמייצרת מנועים למטוסים, מסוקים ולאוניות, הצטרפה למגוון חברות שמתחרות על פיתוח מוניות מעופפות - תחום שעשוי לשנות מקצה אל קצה את הדרך בה אנחנו מגיעים ממקום למקום.

בין החברות שמנסות להשיג בכורה בתחום המוניות המעופפות ניתן למצוא את איירבוס, אובר וקיטי-הוק, קבוצה של חברות סטארט אפ שמגובות על ידי מייסד גוגל לארי פייג'.

רולס רויס תציג את העיצובים שלה בסלון האווירי בפארנבורו, שיחל מחר. היא תעשה זאת בניסיון למצוא שותף כדי שהפרויקט הזה יוכל לצאת לדרכו המסחרית. בהודעה שפרסמה, החברה ציינה כי המנוע יוכל להציב אותה בתפקיד מפתח בעולם ה"תנועה האווירית האישית".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE