הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השריף שגנב את כספי המזון של האסירים מואשם בניהול מסיבות סמים וסקס עם קטינות
השריף לשעבר טוד אנטרקין מאלבאמה, שהודח בפריימריז לאחר שהתפרסם שלקח לכיסו 750 אלף דולר שנועדו לרכישת מזון לאסירי משרד השריף שתחת פיקודו, ואז קנה בכסף בית חוף, שוב בכותרות. תושבת המדינה טוענת: הוא שכב אתי במסיבות פרועות ומלאות בסמים כשהייתי בת 15, ואנס לעיניי קטינה אחרת שאמרה לו "לא"

שריף מחוז אטואה שבאלבאמה, טוד אנטרקין, שהתפרסם בתחילת השנה כשהתגלה שלקח לכיסו 750 אלף דולרים שהיו מיועדים לקניית מצרכי מזון לאסירים שבחזקת משרדו, נחקר כעת על ניהול לכאורה של מסיבות סמים בהן היה מקיים יחסי מין עם קטינות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בחיים שלו לא עשה סמים. השריף אנטרקין (צילום: משרד השריף)



האתר האלבאמי AL.com מדווח כי תושבת המדינה, מרי אליזבת' קרוס בת ה-41, מאשימה את אנטרקין כי בתחילת שנות ה-90' ניהל מסיבות פרועות בהן קיים איתה יחסי מין ארבע פעמים שונות כשהיה בן 29 והיא בת 15 בלבד.

יתרה מזאת, קרוס סיפרה לאתר כי בעוד שהיא עצמה לא ניסתה לדחות את ניסונותיו של אנטרקין לשכב עמה, היא ראתה במו עיניה כיצד הוא אונס קטינה אחרת שחזרה ואמרה "לא". לטענת קרוס, אנטרקין נתן לקטינות במסיבות שלו "אלכוהול, קוקאין ומזומנים" בטרם ניסה לבצע בהן את זממו.

אנטרקין מכחיש את ההאשמות ואומר שלא פגש את קרוס מעודו. "בחיים לא קיימתי יחסי מין עם שום בת 15 ולא היו לי סמים ולא שום דבר", אמר. "בחיים שלי לא עשיתי סמים. זה הדבר המגוחך ביותר ששמעתי עליו בחיים שלי. שום דבר כזה לא קרה מעולם". למרות זאת, משטרת העיר אוניאונטה שבאלבאמה חוקרת את ההאשמות.

אנטרקין הובס לפני מספר חודשים בבחירות מקדימות למועמדות הרפובליקנית להמשך כהונתו כשריף, לאחר שנחשף כי הוא לקח מאות אלפי דולרים שהיו מיועדים להאכלת אסירים שתחת אחריותו - ואז רכש בכסף בית חוף בעיר אורנג' ביץ' שבאלבאמה, תמורת 740 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE