הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הרבה ילדים רוצים סוכריות טעימות ובריאות, אבל רק הילדה הזאת עושה מזה מיליונים
אלינה מורס בת ה-13 פיתחה סוכריה בריאה לשיניים, והשנה החברה שהקימה צפויה להרוויח שני מיליון דולר. עשרה אחוזים מהרווחים יועברו לארגונים שמקדמים את בריאות הפה והחניכיים

כאשר אלינה מורס הייתה רק בת שבע, היא שאלה את אביה את שאלת מיליון הדולר: "למה אי אפשר לעשות סוכריה בריאה, שתהיה טובה לשיניים שלי?". כיום, שש שנים אחר כך, מורס צפויה להרוויח לא פחות משני מיליון דולר במהלך השנה באמצעות החברה שלה "זוליפופ".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפעמים כדאי להקשיב לילדים. צילום אילוסטרציה


בראיון לפוקס ביזנס, אמרה מורס כי התקציב הראשוני לקמפיין שהשיקה הגיעה מחסכונות של המשפחה בגובה 7,500 דולר. לדבריה, לקח לה שנתיים לפתח את הסוכריה הבריאה באמצעות מחקר ובעזרת רופא השיניים והשיננית שלה, ובסוף זה קרה: היא מצאה את הנוסחה המדויקת לסוכריה שמעבר לטעם הטוב - היא גם בריאה לשיניים.

הסוכריה החדשה מכילה קסיליטול וארית'ריטול, שלדברי מורס מדובר בממתיקים טבעיים נטולי סוכר, שמעלים את רמת החומציות בפה ומחזקים את האמייל של השן.

ה"זוליפופ" הראשונה נמכרה לפני 4 שנים, וכעת, החברה שלה מוכרת לקמעונאים כגון וולמארט, קרוגר, הול פודס ואמאזון. מחירי המוצרים נעים בין שישה דולרים ל-17.

מורס ייצרה שלושה מוצרים שונים בחברה שלה: זוליפופ, זולי דרופס וזאפי-טאפי. הטעמים של המוצרים מוכרים לכולנו - תותים, אננס ותפוז. לא מדובר רק בהכנסה טובה, אלא גם במטרה טובה. עשרה אחוזים מרווחי זוליפופ הם תרומה לארגונים שמקדמים את בריאות הפה.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE