הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: נמצאה גופה התואמת לתיאור הנעדרת בטופאנגה סטייט פארק
מאגי דייקסהורן דווחה כנעדרת בשני בבוקר, לאחר שלא הופיעה לאסוף את בן זוגה בערב הקודם. הצטלמה סמוך למקום מציאות הגופה. בדיקה מקדמית לא העלתה סימנים לתקיפה או חבלה

גופת אישה בוגרת נמצאה אתמול (שני) בעת שכוחות הצלה חיפשו בטופנגה סטייט פארק אחר מטיילת בת 26 שנעלמה. הגופה תואמת לתיאור הנעדרת, והיא נמצאה במרחק כ-20 יארד משביל סמוך לאזור הטיולים הרגליים (הייקינג) טריפט ראנץ'. כך מסרה משטרת לוס אנג'לס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאגי דייקסהורן (צילום: משפחתה)



צוותי חיפוש סרקו את אזור הטיולים הפופולרי ברגל ומן האוויר במאמץ למצוא את הנעדרת מאגי דייקסהורן, שמכוניתה נמצאה לא רחוק מן הגופה בחניון שבתחילת מסלול הטיול. הרשויות טרם זיהו בוודאות את הגופה, וחקירת המוות עודנה בעיצומה. בדיקה מקדמית לא הראתה סימנים לפגיעה מכוונת או טראומה, וייתכן כי ההרוגה סבלה מבעיה רפואית, אולי כזו הקשורה לחום.

דייקסהורן דווחה כנעדרת בשני בבוקר לאחר שלא שבה הביתה מטיול רגלי ביום ראשון. האישה בת ה-26, תושבת אזור לוס אנג'לס, נראתה לאחרונה בבוקר יום ראשון כשהורידה את חברה לחיים במקום עבודתו. היא היתה אמורה לאסוף אותו בערב, אולם מעולם לא הופיעה. התמונה האחרונה שהעלתה למדיה החברתית, בסביבות 2:30 אחה"צ, נלקחה כנראה מנקודת התצפית באזור טריפט ראנץ'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE