הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הולו חוגגת 20 מיליון מינויים עם שירות חדש
הולו חצתה את הרף המיוחל, אך עדיין מפגרת אחר נטפליקס בכמות המשתמשים. מעתה ניתן יהיה להקליט סדרות ולצפות בהן גם כאשר אין חיבור לאינטרנט, בדומה לשירותי סטרימינג אחרים. אנליסט בכיר: "יש להולו נישה שאין לאחרים"

בזמן שנטפליקס הפכה לחברה השולטת בתחומה, חברת הסטרימינג הולו לא מרימה ידיים: היום (ג') הודיעה החברה כי חצתה את רף 20 מיליון הגולשים בארה"ב, ובכדי לחגוג את הישג מרשים זה היא החליטה להוסיף סדרות רבות לספרייתה. מעבר לכך, מעתה תינתן האפשרות להוריד את הפרק למכשיר (טלפון או טאבלט) ולצפות בסדרה גם כשאין חיבור לאינטרנט, כמו במטוס. חשוב לציין, שירות זה כבר קיים במתחרה הגדולה, נטפליקס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


למרות העובדה שהולו מחזיקה בשליש מכמות המינויים של נטפליקס בארה"ב, החברה יוצרת הרבה תוכן מקורי וכתוצאה מכך היא קיבלה קהל נאמן. דניאל אייבס, אנליסט טכנולוגי בכיר, מסביר: "מחוץ לנטפליקס, יש קרב מתמשך על המקום השני והשלישי. הולו עושה מאמצים לשווק את עצמה להפקות כאלטרנטיבה טובה לנטפליקס. וגם מבחינת הצופים, יש להולו נישה שאין לאחרים", הוא אמר. 

אך התחרות עם החברות הגדולות היא קשה מאוד, שכן נטפליקס הוציאה 8 מיליארד דולר על תוכן מקורי, ומספר זה רק ילך ויגדל. גם אמזון ואפל עובדות קשה על התחרות מול נטפליקס, אך הולו הולכת בדרך אחרת. 

"סיפורה של שפחה" בכיכובה של אליזבת' מוס היא ללא ספק גולת הכותרת של התוכן המקורי שלה, וכעת היא נכנסת עמוק גם לתחום הסרטים המצוירים. לאחרונה נחתם הסכם עם אולפני Dreamworks, העומדים מאחורי סרטים כמו "שרק" ו-"בייבי בוס", שיגיעו באופן בלעדי להולו.


הולו (צילום: Shutterstock)


להולו תוכניות רבות לגידול ושימור הלקוחות, אך הנוף בשוק הסטרימינג הוא דינמי ביותר. דיסני ו-21st Century Fox מנהלות מו"מ למיזוג מזה חודשים ארוכים, ואם יצא אל הפועל דיסני תהפוך לבעלת השליטה בהולו. המשמעות בעבור שירות הסטרימינג אינה ברורה בשלב זה, אך יתכן שדיסני תנסה לרכוש את 30% שמחזיקה חברת קומקסט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE