הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
10 שנים על תנאי לגננת שניסתה לרצוח פעוט בתלייה
הפעוט שהיה בן שנה ו-4 חודשים בזמן המקרה ניצל ע"י אב של אחד הילדים האחרים. מחלוקת בעניין העונש אותו קיבלה הגננת כאשר התביעה טענה כי היא צריכה להישאר בכלא

כשנה וחצי לאחר אירוע מחריד שהסתיים בנס, נגזר דינה של נטליה קריה, גננת שניסתה לרצוח פעוט כאשר תלתה אותו על חבל. הגננת שניהלה מעון יום מביתה שבמינסוטה ישבה בכלא במשך כ-20 חודשים מאז האירוע והיום נקבע כי היא תחל בקרוב לרצות 10 שנים של תקופת מבחן בלבד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפעוט ניצל בנס ע"י אב של אחד הילדים האחרים. אילוסטרציה (צילום: Yahoo)


"במקום להיות האדם שצריך לדאוג לתינוק ולשמור עליו מכל משמר, היא תלתה אותו על חבל בתוך המרתף שלה", הגיבה התובעת במקרה, כריסטינה וורן. קריה הואשמה גם בנהיגה פראית ודריסה של מספר אנשים לאחר שנמלטה מביתה לאחר האירוע.

למרבה המזל האירוע לא הוגדר כטרגדיה, רק בזכות אב של אחד הילדים האחרים שזיהה את הפעוט תלוי ומיהר להציל אותו ולברוח מביתה של המטפלת. במעמד גזר הדין אמרה הגננת כי היא שמחה שאף אחד לא נהרג וכי היא מבטיחה לעמוד בתנאים של תקופת המבחן.

קריה בת ה-43 שנולדה באוקראינה ועברה לארה"ב בשנת 2006 הוגדרה ע"י רופאים כבעלת סיכון נמוך לבצע עבירות נוספות אך נקבע כי יעקבו אחר מצב הבריאות הנפשית שלה בחודשים הקרובים באמצעות טיפול שהיא תעבור.

התובעת וורן טענה כי לא יהיה ניתן לפקח כראוי על קריה במהלך תקופת המבחן והיא צריכה להישאר בכלא, ההגנה מצידה טענה כי הגננת כבר ריצתה את זמנה מאחורי סורג ובריח וכי היא איבדה את מקצועה לתמיד.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE