הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
125 יחידות דיור חדשות יוקמו בווסט פאלם ביץ'
רשות השיכון בווסט פאלם ביץ' הודיעה כי הפרויקט ששמו רויאל פאלם פלייס צפוי להיות מושלם עד נובמבר השנה. העלות: 28 מיליון דולר

אפשרות נוספת לדיור בר השגה עומדת להיפתח בקרוב בווסט פאלם ביץ' עם 125 יחידות דיור חדשות שצפויות להיות השלב הרביעי והאחרון בשכונת קולמן פארק. הפרויקט יכלול ארבעה בניינים בני 2 או 4 קומות כאשר 75 דירות יהיו בעלות חדר שינה אחד ובשאר הדירות יהיו שני חדרי שינה. הדיירים יוכלו ליהנות גם ממועדון כושר, מרכז עסקים ועוד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בניית הפרויקט תושלם בנובמבר (צילום: סאן סנטינל)


יוצאי צבא או אלמנות של יוצאי צבא יקבלו עדיפות ברכישת דירה כאשר משפחה של ארבע נפשות או יותר צריכה להרוויח לא יותר מ-45 אלף דולר בשנה כדי להיכנס לפרויקט וראש המשפחה צריך להיות בגיל 62 ומעלה. כל זאת במטרה להעניק לאנשים ממעמד הפועלים אפשרות לרכוש דירות שיתאימו למצבם.

כ-13 אחוזים מתושבי מחוז פאלם ביץ' חיים בתנאי עוני ובאזור קיים מחסור גדול בדיור בר השגה. "אנחנו חייבים להתערב וליצור אותו, גילינו במשך השנים שאתה חייב לעשות את זה בעצמך" אמר לורל רובינסון, אחד ממנהלי הרשות לשיכון של פאלם ביץ'.


אזור ווסט פאלם ביץ' (צילום: Cynthisa)


שלושת החלקים האחרים של שכונת קולמן פארק מורכבים מקומפלקס דיור למבוגרים המכיל 99 יחידות דיור, מתחם סילבר פאלם פלייס למשפחות הכולל 120 דירות וסאבל פאלם פלייס בו 9 יחידות.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE