הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עופו לכל הרוחות: זה מה שמציעים בסן דייגו, למי שרוצים להמריא עם הציפורים
לא פשוט לייצר אינטראקציה עם ציפורים, על אחת כמה וכמה לעוף כמוהן. ב-Sky Falconry, תוכלו לעוף לצדן של ציפורי טרף ולראות הכל מלמעלה, בחוויית ספורט נדירה, שאפשר למצוא רק בסן דייגו

אם תמיד רציתם לראות את הכל מלמעלה ולעוף כמו ציפורים דוד מצגר, מ-Sky Falconry, יראה לכם איך עושים את זה. במתחם שנמצא בשמורת הטבע הלאומית, Torrey Pines, בסן דייגו, מאמנים ציפורים ועופות טרף על מנת שיעופו לצד מצנחי רחיפה. כך, יכולים המצטרפים לטיסה ליהנות מהחוויה יחד עם הציפורים המתעופפות סביב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד משלושת המקומות בעולם בהם ניתן להתנסות בחוויה, Sky Falconry

מדובר בספורט נדיר ומיוחד במינו, שנקרא Para-hawking, שבעיקרו מציע טיול אפי בשמיים. הטיול הזה משלב טיסה במצנח רחיפה לצד ציפורי טרף. זו גם דרך בלתי נשכחת לזכות במבט על צוקי החוף היפיפיים של סן דייגו ועל הנוף המרהיב שמקיף מכל כוון ועד האופק המתרחב.

ההתנסות מציעה חוויה יוצאת דופן לאנשים רבים, שחיים בעיר ואינם נהנים משהות בטבע לעתים קרובות. לא פשוט לייצר אינטראקציה עם ציפורי טרף, משום שהן חמקמקות מאוד. מסתבר שמיקומה של שמורת הטבע, בה מאמנים את הציפורים, הוא מיקום אסטרטגי. סן דייגו ידועה כאחד האזורים על הפלטנה, שמאפשרים תנאי טיסה מצוינים ויציבים באופן כמעט עקבי.

מדובר על אחד האזורים עם תנאי ההמראה הטובים ביותר. תנאי הרוח מושלמים, כשהמשב מגיע מכוון הים ומתרומם אל מעל למצוק ויוצר גל אינסופי של אוויר שזורם בכוון מעלה, מצנחי הרחיפה יכולים להמריא לאורך היום כולו.

מסתבר שזה המקום היחיד בארצות הברית בו אפשר לעוף בשמיים בתוך מצנח רחיפה עם ציפורי טרף מאומנות. יש רק עוד שני מקומות כאלה בכל העולם.

ספורט נדיר ומיוחד במינו, שמתאפשר בזכות תנאי התעופה שמספק אזור סן דייגו

מי שמעדיפים לשמור את הרגליים על קרקע יציבה, מוזמנים ליהנות מאינטראקציה עם ציפורי הטרף במסגרת שיעורי אילוף בזים. המתחם מציע אפשרויות פעילויות נוספות, כגון גלישת סאפ, גלישה על גלשני גלים, שיט בקיאקים וטיולים לאורך החוף.

כתובת: San Diego Mountains of Alpine, California
טלפון: 619.722.0092
אתר: http://skyfalconry.com/parahawking

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE