הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבט היסטורי: מערכת היחסים המיוחדת של מריל סטריפ ושר
השבוע צעדו מריל סטריפ ושר על השטיח הכחול בלונדון. לפתע, משום מקום, הן התנשקו לעיני המצלמות. אולם הנשיקה הלוהטת הייתה רק נדבך בהיסטוריה ארוכת שנים בין השתיים

כשמריל סטריפ הולכת על השטיח האדום, אזהרה נשלחת למעריציה השרופים ביותר.

השבוע (ב') התקיימה הבכורה של  Mama Mia! Here We Go Again בלונדון, שם צעדו יחד סטריפ ושר על השטיח האדום (במקרה הזה, השטיח הכחול) והתנשקו לעיני המצלמות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיקה על השטיח הכחול. מערכת יחסים ארוכת שנים


סטריפ ידועה בתור מי שנוהגת להתמרח על קולגות בשטיח האדום, כפי שיכולות להעיד סנדרה בולוק, אמה תומפסון ואליסון ג'ני. אולם הנשיקה עם שר הייתה המשמעותית מכולן- לשתיים מערכת יחסים ארוכה ומורכבת.

סטריפ ושר החלו לעבוד ביחד כבר בשנת 1983 בסרט Silkwood. במהלך העבודה על הסט, השתיים התקרבו מאד ונהיו לחברות הכי טובות. שר מיד הוקסמה מזוכת האוסקר ואמרה אז "ביום הראשון לצילומים, מריל חיבקה אותי ואמרה 'אני כל כך שמחה שאת כאן'. כבר באותו הרגע הבנתי כמה היא בן אדם חם ואוהב".

5 שנים לאחר מכן, זכתה שר בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב-Moonstruck וסטריפ הייתה הראשונה לחבק אותה אל מול המצלמות. 


בטקס האוסקר, 1988


שנים ספורות לאחר אותו טקס האוסקר, שר הצטרפה לקבוצה של אמהות הוליוודיות למען איכות הסביבה. גם סטריפ הייתה בקבוצה הזאת ושרה יחד עם שר את השיר "What a Wonderful World". 

בשנה שעברה סיפרה סטריפ על אירוע שבו הייתה מעורבת עם שר, במהלכו השתיים הניסו תוקף שתכנן לפגוע באישה אחרת. היא אמרה כי "לא יכלתי לראות שמישהי אחרת מותקפת ורדפתי אחרי הגבר האלים. תשאלו את שר- היא הייתה איתי". 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE