הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארבעה אנשים נהרגו בתנגשות בין שני מטוסים זעירים מעל אווגליידס
מטוס הפייפר ומטוס הססנה שהיו מעורבים בתאונה הקטלנית שייכים לבית הספר לטיסה דין אינטרנשיונל הממוקם בשדה התעופה מיאמי אקזקיוטיב. ההרוג הרביעי עדיין לא זוהה

תאונה קטלנית בין שני מטוסים קטנים אמש במיאמי-דייד הביאה למותם של ארבעה אנשים כאשר היום בבוקר אותרה גופת ההרוג הרביעי שעדיין לא זוהה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות החילוץ סמוך לזירת ההתרסקות (צילום: פדרו פורטל)


שני המטוסים יצאו מבית הספר לטיסה דין אינטרנשיונל בשדה התעופה מיאמי אקזקיוטיב. המטוסים, פייפר פי.איי 34 וססנה 172 התנגשו מסיבה שעדיין לא פורסמה וכל הנוסעים שהיו במטוסים לא שרדו. לפי דיווחים רשמיים של מנהל התעופה הפדרלי, מטוסי בית הספר לטיסה דין אינטרנשיונל היו מעורבים ב-26 תאונות אווויריות מאז 2007.


מטוס ססנה 172. ארכיון (צילום: Flyawaysimulation)


שלושת ההרוגים שזוהו הם אחד הטייסים, רלף נייט בן 72, חורחה סאנצ'ז בן 22 ונישה סג'וול בת 19. הליך איתור הגופות בפארק אוורגליידס (Everglades) שהתבצע בשיתוף פעולה של משטרת מיאמי-דייד, מכבי אש וסירות הצלה, היה מורכב למדי מכיוון שהמטוסים התרסקו בשטח אליו ניתן להגיע רק באמצעות סירת ביצות. 

הכוחות שהגיעו למקום לא ידעו האם מדובר בתאונה של מטוס אחד או שניים מצאו את הריסות המטוס הראשון ולאחר מכן קיבלו מספר דיווחים על תאונה של שני מטוסים ולאחר חיפושים מצאו את הריסות המטוס השני, כ-400 יארד משם.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE