הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס: לקוח השאיר למלצר במסעדה מסר גזעני על גבי הקבלה
הלקוח לא השאיר טיפ על חשבון בשווי 108 דולר ובמקום זאת הקיף את שמו של המלצר בדף החשבון והוסיף את המשפט המדובר. המלצר הגיב בדאגה: "השנאה עדיין קיימת"

חליל סביל בן ה-20, מלצר במסעדת סטייקים, באודסה, טקסס לא ציפה לחוויה לה זכה לפני כמה ימים במהלך אחת המשמרות שלו. לאחר שהגיש לאחד השולחנות את החשבון, הופתע סביל לראות שהלקוח לא השאיר טיפ ורשם על דף החשבון את המשפט הבא: "אנו לא נותנים טיפ לטרוריסט".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשבון עם המסר הגזעני (הפייסבוק של חליל סביל)


סביל לא הסתיר את אכזבתו העצומה ממה שראה בפוסט שהעלה לפייסבוק: "לא ידעתי מה להגיד, מה לחשוב, הרגשתי את הבטן ממש מתהפכת. אני משתף את זה כי אני רוצה שאנשים יבינו ששנאה וגזענות עדיין קיימים". הפוסט זכה עד כה למעל 9 אלף שיתופים בפייסבוק.

מנהל המסעדה הבהיר כי הלקוח אינו מורשה לשוב למסעדה והוסיף כי גזענות בכל צורה שהיא אינה מקובלת וכי המסעדה עומדת מאחורי העובד שלה ומגבה אותו בכל.

רק לפני חודש סביל התנדב באירוע מיוחד של ילדי הקהילה השחורה באודסה ואמר לאחר מכן בראיון לעיתון מקומי כי הוא נחוש להקדיש מזמנו למען ילדים וילדות, לשמש להם כמודל לחיקוי ולהבהיר להם כמה חשוב שיישארו נאמנים לחלומות שלהם.


המסעדה בה אירע המקרה באודסה, טקסס (צילום: TripAdvisor)


סביל מקווה כי האירוע אותו חווה ושיתף ידחוף אחרים להעלות גם הם מודעות לגזענות על מנת להבהיר כי אירועים כאלה אסור שייקרו. היום (רביעי) העלה סביל פוסט נוסף בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא מודה לכולם על התמיכה המדהימה שקיבל במהלך השבוע האינטנסיבי שעבר ואפילו לכאלה ששלחו לו כסף, במקום הטיפ שלא קיבל וציין כי כל הכסף ייתרם לצדקה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE