הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסנדקית: בואו להשתזף על הסיפון עם אופרה ווינפרי, בחופשת שיט לנשים בלבד
קולקציית ההפלגות של חברת הולנד אמריקה, בשיתוף עם המגזין של אופרה ווינפרי, יוצאת לדרך, כשכוכבת הטלוויזיה תצטרף להפלגה שתפתח את העונה ותשמש סנדקית בטקס ההטבלה של הספינה החדשה

אפשר לקרוא לה הסנדקית. בשנה שעברה, הצטרפה אופרה ווינפרי לחופשת שיט עם חברת הספנות, הולנד אמריקה, ונהנתה כל כך עד שהיא תצטרף להפלגה גם השנה ואפילו תשמש כסנדקית לאחת מספינותיה החדשות של החברה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נהנתה כל כך בשנה שעברה והסכימה לשמש סנדקית של הספינה החדשה, ווינפרי

אתן מוזמנות להצטרף להפלגה עם ווינפרי, על סיפונה של ה-New Statendam, שמאכלסת 2,666 נוסעים ונמצאת כיום בתהליך בנייה באיטליה.

ההפלגה, שתמשך שלושה לילות, תצא ב-30 בינואר, כשאל ווינפרי תצטרף גייל קינג, העורכת הראשית של המגזין של ווינפרי, “O” (או), יחד עם חברי מערכת נוספים, שינחו מצגות ואירועים מיוחדים על הספינה.

מסע ההטבלה, שמוצע לקהל גם כחופשה לנשים בלבד, יצא מפורט לאודרדייל, שבפלורידה, ויעצור לחצי יום ב-Half Moon Cay, האי הפרטי של חברת הספנות בבהאמס. מועד טקס ההטבלה טרם נקבע, אך ידוע שהוא יהיה האירוע המסכם של המסע, בו תככב ווינפרי וצוות מגזין “O”.

ווינפרי וקינג

הנוסעות שיצטרפו להפלגה ייהנו מתכנית אירועים ופעילויות שתהיה זמינה להן לאורך כל ההפלגה. יש לציין, כי התכנית משולבת גם במסגרת הפלגות אחרות נוספות של חברת הספנות, שמועדיהן יפורסמו בהמשך. בשלב זה נקבעו מועדיהן של שתי הפלגות נוספות, ללא ווינפרי, אך בהשתתפות צוות המגזין ואורחים נוספים.

הפלגה אחת כזו תצר ב-11 באוגוסט, לשבעה ימים, במסלול מעגלי מאלסקה לסיאטל. המחיר לאדם בחדר זוגי הוא 1,099 דולר. הפלגה נוספת תצא ב-28 באוקטובר, לשבעה ימים, מפורט לאודרדייל, שבפלורידה, לאזור מזרח האיים הקריביים. המחיר לאדם בחדר זוגי הוא 599 דולר.

לפרטים נוספים: 877.724.5426

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE