הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בואו לגלות היכן עובר הגבול: פסטיבל האמנות שמגדיר את הכל מחדש, Now, הגיע ללוס אנג'לס
היצירות שמגדירות מחדש את גבולות האמנות העכשווית מוצגות עכשיו בלוס אנג'לס, במסגרת פסטיבל New Original Works הידוע גם כינויו Now Festival

פסטיבל האמנות, New Original Works 2018, ב-RedCat, שבלוס אנג'לס, מציג תשעה פרויקטים עכשוויים, המתמקדים בתחומי אמנות שונים בהם גם אמנויות הבמה, כגון ריקוד, אך גם אנימציה, מולטימדיה ותחומים מסורתיים אחרים. הפרויקטים, שיוצגו במתחם עד ה-4 באוגוסט, ממלאים את המהדורה האחרונה של הפסטיבל בעבודות מקוריות, בהן לוקחים חלק מרכיבים ממדיומים שונים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יצירות חדשות, עכשוויות ומקוריות. מה צריך עוד? פסטיבל New Original Works 

הפסטיבל הופך את המתחם למעבדת קיץ, שמציגה את הופעות הבכורה של יצירות אמנות רבות בתחומים האמורים. הפרויקטים שמרכיבים את הפסטיבל מתהווים במהלך התפתחות הקריירה של האמנים המשתתפים באירוע. הם מגדירים מחדש את גבולות האמנות העכשווית, על מנת לפתח ולייצר דיסציפלינה אמנותית היברידית; על מנת לדמיין מחדש את המסורות ועל מנת להתעמת עם נושאים דחופים, שמאפיינים את העולם כיום.

כל צוותי האמנים מקבלים חלל על מנת להפיק את היצירות שלהם ולבצע חזרות. הם זוכים לתמיכה טכנית ולשכר אמנים.

בין היצירות אפשר למצוא את זמרת הסופרן והמלחינה, יסמין אורפילה, בלב מיצג שמשלב שירים אותם היא שרה לצלילי מוסיקה בעלת מרכיבים פיליפיניים מסורתיים שונים, כגון צלילי קולינטאנג (Kulintang), הלא היא המוסיקה המסורתית שמנגנים באמצעות שורה של פעמונים אסיאתיים מיוחדים. היצירה משלבת כוריאוגרפיה של ג'מיי ג'יימס קיד והיא צפויה לעמוד במרכזם של אירועי פתיחה הפסטיבל, שמתקיים זו השנה ה-15.  

אז איפה הגבול? בואו לגלות בפסטיבל שידוע גם בשם Now

יצירה אחרת מציגה מופע אנימציית צללים שלם, מאת האנימטורית מיוואה מאטרייאק; והיצירה מאת סבסטיאן הרננדז, שמתמקדת בתנועה, בוחנת את אחוות האחיות והגוף ההומוסקסואלי.

היצירות האמורות הן כמובן רק כמה מבין האחרות שיוצגו בפסטיבל, שמוכר גם בשם Now Festival.

התערוכה פתוחה לקהל בימים חמישי עד שבת בשעה 8 וחצי בערב.

מחיר: 16 דולר לכניסה אחת או 40 דולר לכניסה במשך כל ימי הפסטיבל.
כתובת: 631 W. 2nd St., downtown Los Angeles
טלפון: 213.237.2800
אתר:  www.redcat.org/festival/now2018

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE