הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי בתחתית, סן דייגו בצמרת: אלו שדות התעופה המסוכנים ביותר לגלישה באינטרנט
חברת קורונט הישראלית פרסמה מחקר המדרג את אבטחת הסייבר בשדות התעופה בארצות הברית, מהבטוח למסוכן ביותר. מטרת המחקר היא פיתוח המודעות על הסכנות הכרוכות בגישה לרשת בלתי מאובטחת שעלולה להותיר את הנוסעים חשופים לניצול של האקרים ופושעים דיגיטליים בדרכים שונות




דו"ח חדש של חברת קורונט בחן את מצב אבטחת הסייבר ב- 45 השדות העמוסים ביותר בארה"ב על פי ניתוח של יותר מ- 250,000 מכשירי קצה בשימוש פרטי ומסחרי. שדה התעופה הבינלאומי בטמפה דורג כבטוח ביותר, ולאחריו השדה הבינלאומי במיאמי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכניסה לשדה התעופה הבינלאומי במיאמי, מקום שני באבטחת סייבר בארצות הברית


השדות הבינלאומיים בנאשוויל, וושינגטון דולס, וסן אנטוניו הגיעו לחמישיה הראשונה. לעומתם, במקומות האחרונים משתרכים שדה התעופה הבינלאומי בסן דייגו, שדה ג'ון ווין במחוז אורנג', והשדה וויליאם פ. יוסטון הובי. את הרשימה המלאה (באנגלית) ניתן למצוא כאן: https://www.helpnetsecurity.com/2018/07/19/cyber-insecure-airports/

נוסעים הממתינים למטוס בשדה התעופה, או עומדים בתורי הבידוק השונים, מרבים להשתמש ברשת האלחוטית לצרכי בידור או מנצלים את הזמן לעבודה. אבטחה ירודה של הרשת עשויה לחשוף אותם לסיכוני אבטחה כגון פריצה לחשבון, גניבת סיסמאות, ועוד.

קורונט, המתמחה באבטחת פתרונות ענן כגון Office 365 או גוגל דוקס, ערכה את המחקר על מנת להעלות מודעות לנושא וללמד נוסעים על הסכנות הכרוכות בגישה לרשת בלתי מאובטחת.

אבטחת מידע בשדות תעופה היא מאבק מתמיד בין נוחות הנוסעים לבטיחות הגלישה. הדרישה הצרכנית לחוויה דיגיטלית מהירה ועשירה מדרבנת שדות תעופה להציע מגוון אפשרויות גלישה וגישה אונליין לשירותים וחנויות בשדה. פיתוחים אלו עשויים להיות חשופים לניצול מאת האקרים ופושעים דיגיטליים בדרכים שונות.

במקרים רבים, הנהלת שדה התעופה אינה מודעת מספיק לסיכונים ומקדישה פחות משאבים ביחס לסוגי האבטחה האחרים בשדה. הדו"ח של חברת קורונט מצטרף לניסיונות נוספים של מומחי אבטחת מידע להעלות מודעות לחשיבות ההגנה על הגולשים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE