הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מרדף נרחב אחר מטריד מינית סדרתי באזור וודלנד הילס
המשטרה במקום עורכת חיפושים על מנת לאתר את החשוד שתקף את הנשים בזמן שערכו קניות בחנויות בגדים בשכונות הממוקמות במערב ה"וואלי". באחד מהמקרים הוא רדף אחר אישה בתוך מבנה חנייה גדול ואחז בישבנה. המשטרה מזהירה: יתכן שהוא עושה שימוש ב"קו הכתום" שעובר באזור זה

משטרת לוס אנג'לס פרסמה היום (חמישי) תיעוד של הגבר החשוד כי הטריד מינית ארבע נשים שונות בזמן שהן ביצעו קניות בחנויות בשכונות קנוגה פארק ו-וודלנד הילס בעיר. על פי המידע שנמסר, החשוד ניגש אל הארבע ממאחור והתחכך בהן. באחד מהמקרים הוא אף רדף אחר אחת הנשים במבנה חנייה גדול ואחז בישבנה במשך מספר רגעים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, כפי שנתפס בעדשות מצלמות האבטחה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


"זה נכון שאף אחת מהנשים לא נפגעו באירועים האלה וכל המגע הפיזי קורה מעל הביגוד. אבל אנחנו נזהה ונעצור את החשוד במהרה. ההתנהגות שלי היא מתוכננת, ככה הבנו ממצלות האבטחה בחנויות. החשש הגדול שלנו הוא שההתנהגות שלו יכולה לעלות מדרגה", אמרה ארלין פדאילה ממשטרת לוס אנג'לס. 

החשוד תואר כגבר בשנות ה-20 לחייו ובעל מבנה גוף רזה. יש לו שיער קצר, בגדים יקרים והוא לרוב מגולח. הבלשים סבורים כי הוא עושה שימוש בקו האוטובוס הכתום, הנע בין צ'אטסוורת' לנורת' הוליווד ועובר באזורים בהם נצפה. התקריות אירעו במשך יומיים, ה-10 וה-11 ביולי, בחנות נעליים, חנות ביגוד של נשים ובחנות כלבו. "אנו סבורים כי הוא מתמקד בחנויות שאליהן מגיעות נשים רבות במהלך היום. יתכן שנצפה באזור הקו הכתום, או בכל חנות בין שדרות דה-סוטו ופולברוק, ובין דרך שרמן ורח' ארווין, שהם פחות או יותר כל מערב ה'וואלי'", סיכמה פדאילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE