הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיזורי: לפחות 11 הרוגים בהתהפכות סירת תיירים
שבעה בני אדם נפצעו ורבים נעדרים בעקבות התהפכות סירת הטיולים באגם טייבל רוק. הערכות: "סירת הברווז" התהפכה בגלל מזג האוויר הסוער

לפחות 11 בני אדם נהרגו במיזורי, לאחר שסירת תיירים טבעה טייבל רוק. שבעה בני אדם נפצעו והועברו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, כאשר שניים מהם במצב קשה. מבית החולים בברנסון נמסר כי ארבעה מבוגרים ושלושה ילדים פונו אליהם זמן קצר לאחר ההתהפכות והטביעה. שניים מהמבוגרים במצב קשה, השאר במצב קל. חמישה בני אדם נעדרים. מדיווחים עולה כי על הסירה היו 31 תיירים. על הסירה היו גם ילדים. ככל הנראה, מזג האוויר הסוער הוא שגרם להתהפכות הסירה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החיפושים באגם. הופסקו בגלל החשיכה. צילום: Southern Stone Country Fire Protection District/EPA


הסירה שהתפהכה, המכונה "סירת ברווז", היא סירת תיירים של חברת Ride the Ducks - המציעה אטרקציה לתיירים של סיור באוטובוס-סירה. תחילה מסיירים בכבישי העיר ברנסון והאזור, ולאחר מכן האוטובוס, שמשמש גם כסירה, נכנס לאגם טייבל רוק. ההתהפכות אירעה סביב השעה 19:00 (זמן מיזורי), לאחר שסופות רעמים הכו באזור. כוחות רפואה, כיבוי אש ומשטרה הוזעקו לאגם. צוללנים חיפשו קורבנות במים. לאחר כמה שעות הופסקו החיפושים בשל החשיכה והם יתחדשו בבוקר.




שריף מחוז סטון, דאג ריידר, מסר כאמור כי 11 בני אדם נהרגו בהתהפכות הסירה וחמישה עדיין נעדרים. ריידר ביקש ממי שקרוביהם היו בסירה להגיע לבניין העירייה בברנסון לקבלת מידע. דובר שירותי ההצלה המקומיים, אריק נילסן, אמר: "יש בזירת האירוע הרבה הריסות. מזג האוויר סוער וזה לא מסייע למאמצי החילוץ". 


סירת ברווז מהסוג שטבעה. לא נמסר כמה אנשי צוות היו על הסירה. צילום: מתוך אתר החברה Ride the Ducks


דוברת מטעם החברה מסרה: "העדיפות הראשונה שלנו היא המשפחות והעובדים שלו שהושפעו מהתאונה הטרגית הזו. נכון לעכשיו אנחנו מסייעים לרשויות במבצע החיפושים והחילוצים". היא לא מסרה כמה אנשי צוות היו בסירה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE