הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המיליארדרית החדשה: לראשונה מאז הפרסום בפורבס, קיילי ג'נר וטראוויס קורעים את ניו יורק
לאחר שהכותרה השבוע כמיליארדית הצעירה בעולם, ג'נר לקחה את החבר לסיבוב לילי בניו יורק. השניים סעדו במסעדה יוקרתית ואחר כך ברחו מעיני המצלמות לקצת זמן פרטי

קיילי ג'נר הוכתרה השבוע על ידי מגגזין 'פורבס' כמיליארדית הצעירה ביותר בעולם. זה לא מנע ממנה להמשיך את שגרת החיים ולפני יומיים יצאה עם החבר לדייט לילי בניו יורק.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'נר וסקוט בניו יורק. אירוע נדיר


ג'נר וסקוט יצאו לארוחה רומנטית בתפוח הגדול, בלי הבת סטורמי שנשארה בבית עם הבייביסיטר. עבור זוג שלא מרבה לצאת, כפי שג'נר בעצמה העידה לאחרונה, מדובר באירוע די נדיר. קיילי לבשה שמלה שחורה עם רוכסן ומגפיים, בעוד שסקוט הגיח עם חולצת טי שירט לבנה וג'ינס.

לאחר הארוחה הלילית, התחמק הזוג מעיני המצלמות כדי לבלות זמן פרטי ביחד. השבוע הצטלמו השניים לשער מגזין GQ והלהיבו את המעריצים. בראיון המשותף הם חשפו פרטים אינטימיים על הקשר שלהם, כולל על הזמנים הפחות טובים שחוו מאז החלו לצאת.


על שער מגזין 'פורבס'. תאפיל על צוקרברג? 


השבוע התפרסם שער גיליון אוגוסט של המגזין 'פורבס'. בשער הוצגה ג'נר והוכתרה כמיליארדרית הצעירה ביותר בעולם. הונה מוערך בכ-900 מיליון דולר, אותם עשתה באמצעות חברת הקוסמטיקה שבבעלותה. עוד נאמר כי אם הרווחים ימשיכו בקצב הנוכחי, היא תהפוך בשנה הבאה למיליארדרית הצעירה ביותר בהיסטוריה- ובכך תאפיל על מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE