הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במאי "שומרי הגלקסיה" פוטר בגלל ציוצים על פדופיליה ואונס מלפני עשור
ג'יימס גאן, שביים את שני הסרטים המצליחים והחל בעבודה על "שומרי הגלקסיה 3", פוטר על ידי דיסני למרות התנצל על הציוצים. הוא ממבקריו החריפים של טראמפ

ג'יימס גאן, שכתב וביים את שני סרטי "שומרי הגלקסיה", פוטר בידי אולפני דיסני ולא יוביל את "שומרי הגלקסיה 3". זאת, בגלל ציוצים שהעלה בשנים 2008-2009 בחשבון הטוויטר שלו, שכללו, בין היתר, בדיחות על פדופיליה ואונס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'יימס גאן. "מבין ומקבל את ההחלטה". צילום: AFP


גאן אמנם התנצל וכתב לאחר פרסום הציוצים כי "המילים שכתבתי לפני כמעט עשר שנים היו ניסיונות כושלים ולא מוצלחים להיות פרובוקטיבי. הימים שבהם אמרתי דברים מזעזעים רק כדי לסחוט תגובה מאנשים חלפו מזמן", אבל ההתנצלות לא הועילה לו. יו"ר חברת ההפקות של אולפני דיסני, אלן הורן מסר כי "לא ניתן להגן על הגישות וההצהרות הפוגעניות שהתגלו בחשבון הטוויטר של ג'יימס. אלו אינן תואמות את ערכי האולפן שלנו. הזקנו לעסק שלנו בכך שעבדנו יחד".


לאחר ההודעה על פיטוריו  גאן התנצל עמוקות ומסר כי "לא משנה כמה זמן חלף, אני מבין ומקבל את ההחלטה העסקית שהתקבלה היום. גם אחרי כל כך הרבה שנים אני לוקח אחריות על הדרך שבה ניהלתי את עצמי". יש לציין כי הציוצים שהובילו לפיטוריו של גאן נחשפו באתר השמרני The Daily Caller ובידי רשת פוקס ניוז. במקרה, או שלא במקרה, גאן הפך לאחרונה לאחד המבקרים הבוטים ביותר ביותר של הנשיא דונלד טראמפ ותקף אושיות רשת ימניות.


שומרי הגלקסיה. הסרט השלישי אמור היה לצאת ב-2020. צילום: מארוול


לאחרונה עבד גאן על התסריט של "שומרי הגלקסיה 3", שאמור היה לצאת לאקרנים ב־2020. שני הסרטים הראשונים בסדרה היו הצלחות מסחררות בשל השילוב בין ההומור והאקשן בהם. שומרי הגלקסיה הופיעו גם בסרט האחרון ביקום הקולנועי של מארוול "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שזכה להצלחה מסחרית עצומה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE