הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל פיאט קרייזלר יצא לניתוח ולא ישוב לתפקידו בחברה
לפני שלושה שבועות סרג'יו מקריונה טס לניתוח בשוויץ ונראה כי מצב בריאותו הדרדר והוא לא מסוגל יותר להמשיך בתפקידו. יחליף אותו מייק מנלי

פיאט קרייזלר הודיעה היום כי מועצת המנהלים שלה בחרה במייק מנלי להחליף את המנכ"ל סרג'יו מרקיונה, בשל הדרדרות מצבו הבריאותי לאחר ניתוח.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא יחזור לתפקידו בפיאט. מרקיונה (צילום: Shutterstock)


מרקיונה, איטלקי-קנדי בן 66, הצטרף לפיאט ב-2004 והוביל את מיזוג החברה מטורינו, עם יצרנית הרכב האמריקנית קרייזלר. מנלי, בן 54, עמד בראש המותג ג'יפ מאז יוני 2009 ומותג ראם מאוקטובר 2015.

ההודעה, שיצאה בתום ישיבת הדירקטוריון שנתכנסה בדחיפות, סימנה את סוף עידן מרקיונה, שכלל בתוכו שלל מהפכים ותפניות עיסקיות החל מתקופה בה פיאט נחשבה מותג כושל, דרך ההתשלטות על פושטת הרגל קרייזלר ויצרנית פרארי. פיאט אמרה כי בשל מצב בריאותו של המנכ"ל, אין כל סיכוי שיוכל לחזור לעבודה.

מרקיונה כבר הודיע שיפרוש בתחילת 2019, וכלן החלטת ההנהלה, שתאושר סופית באסיפה הקרובה של בעלי המניות, רק תאיץ את הדברים. המנכ"ל היוצא עבר ניתוח עקב בעיה בכתף, לפני כשלושה שבועות בשוויץ. היו"ר, ג'ון אלקן, אמר כי הוא "עצוב מאוד על מצב בריאותו של סרג'יו. זה דבר שלא היינו מעלים על הדעת עד לפני כמה שעות". עם זאת, סירב לפרט מהן בדיוק הבעיות הבריאותיות המונעות ממנו לשוב לתפקידו.






50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE