הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נולד בפריז, גדל בהרצליה, עושה כבוד בלאס וגאס - נתן לוי מטפס בעולם ה-MMA
ג'וק אמנויות הלחימה והמאבק האישי דבקו בו עוד בילדות, מסרטי רוקי וברוס לי. בתיכון החל להתאמן ברצינות ועד שהגיע לתחילת שנות ה-20 שלו, כבר היה חגורה שחורה דאן 3. כשתוכנית הריאליטי-MMA שבה היה אמור להשתתף בוטלה, החליט לצאת לאמריקה ולהתחרות עם הגדולים. בינתיים המאזן מושלם והתקוות בשמיים

נתן לוי הוא לא בחור גדול נורא. 1.76 גובה, 66 קילו (משקל קרב). למרות כל זאת, אם תיתקלו באיש גדול ומפחיד בסימטא חשוכה, הוא האיש שתרצו לצידכם. לוי, יליד פריז שגדל בהרצליה מגיל חמש, וחגורה שחורה דאן 3 בקראטה, הוא הההבטחה הישראלית המובילה בעולם אמנויות הלחימה המשולבות (MMA).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קשה להחמיץ את המגן דוד המתנוסס בגאווה. קל להחמיץ לפעמים את הניצחון, כי הוא מגיע מהר כל-כך. נתן לוי בפעולה (צילום: Fiveprime)



חידק אמנויות הלחימה תקף את נתן לוי מגיל צעיר - "סרטי רוקי, ברוס לי, כל הדברים הטובים האלה", אבל לקח זמן עד שמצא בעצמו את המשמעת להתאמן ברצינות. בתחילה החל להתעניין בקיקבוקסינג, אבל אז פגש בחבר'ה מדוג'ו (מכון ללימוד קראטה) מקומי שקרעו אותו בקרב אימון ידידותי ומאולתר, ושכנעו אותו להתאמן אצלם.

עד שהגיע לתחילת שנות העשרים שלו כבר היה לוי חגורה שחורה דאן 3 שהתפרנס כמורה לקראטה במשרה מלאה, והיה אמור להשתתף בגרסה ישראלית של תוכנית הריאליטי-מכות Ultimate Fighter. בסוף התוכנית בוטלה, אבל לוי כבר נדבק חזק בג'וק. 

הוא החל לנוע על הקו ישראל-ארה"ב, כדי לנסות לפרוץ בעולם ה-MMA, בו בחר לדבריו כי "זה הכי דומה לקרב אמיתי, למרות שבניגוד למה שחלק מהאנשים חושבים, יש בזה המון חוקים". וכדי להתמקצע בסגנון הקרב שאיתו מנצחים בכלוב, החל ללמוד ממאסטר בתחום זה, סנסיי רועי פריינטה.

לאחר שהצטרף לקבוצת הסינדיקט המפורסמת בלאס וגאס, החל לוי להתחרות ולמשוך תשומת לב, לא רק בגלל סמל המגן דוד על מכנסיו אלא בזכות הישגיו המרשימים. אחרי ארבעה ניצחונות ללא הפסד כחובבן עשה לוי את טבילת האש שלו במרץ האחרון באירוע ה-LFA (Legacy Fighting Association) מספר 36, שם הכניע את מרקוס סימס בבריח זרוע תוך פחות מדקה וחצי.


שומר על מאזן מושלם - כמקצוען ובכלל (צילום: Fighter Digest)


אמש (שישי) עלה לוי לקרב השני שלו כמקצוען, ב-LFA 45 שנערך במורונגו קזינו וספא בקבאזון שבפאתי לוס אנג'לס, מול קמרון אנדרהיל. טרם הקרב כתב אנדרהיל ברשתות החברתיות: "לכל העוקבים הישראלים החדשים שלי, תתרגזו אם אתם רוצים אבל אני הולך לקרוע אותו". 

בפועל קרה ההיפך. הפעם נדרשה ללוי פחות מדקה כדי ללכוד את יריבו בבריח צוואר אימתני שממנו ניסה אנדרהיל להיחלץ לשווא, ובסוף נאלץ לטפוח לאות כניעה. לוי שומר על מאזן מושלם כמקצוען, ובדרך לחלומות על הזדמנות לתואר יום אחד, הוא שומר על התואר האחד שכבר יש לו: הישראלי הבכיר בעולם ה-MMA.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE