הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: תושבים שפונו מבתיהם בשל פיצוץ צינור קיטור לא יודעים מתי יוכלו לשוב לשגרה
ביום חמישי האחרון תושבי מנהטן נחרדו בשל פיצוץ עז. זרם של קיטור מהול באסבסט המריא לגובה של 10 קומות, והביא לפינויים של מאות בני אדם. מתי יוכלו לחזור? לאיש אין תשובות עבורם

"אף אחד לא יכול להעריך מתי נוכל לחזור לבניינים שלנו", אמרה ג'ס דריס, שלא יכולה להיכנס לביתה שברחוב 20 מערב בניו יורק, מאז פיצוץ עצום של צינור קיטור, שהוביל לפינויים של כ-500 תושבים, עובדים ובעלי עסקים מבנייני האזור. הפיצוץ הוביל לפיזור אסבסט מסוכן בסילון שהגיע לגובה של 10 קומות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עובדי העירייה ולוחמי האש פועלים כדי לנקות את האסבסט מאזור הפיצוץ


מדובר בשטח של שלושה בלוקים, יותר מארבעים בניינים ממזרח וממערב לשדרה החמישית, מרחוב 22 מזרח ועד רחוב 19 מזרח.

ואם חוסר הוודאות לא מספיק, תושבי הבניינים המפונים קיבלו מהרשויות רק 500 דולרים כפיצוי על הפינוי הכפוי. "זה מספיק ללילה אחד במלון בעיר", התלוננה דריס.

עם זאת, במהלך סוף השבוע היו גם כמה חדשות טובות לתושבי האזור. אמש הסתיימו פעולות הניקיון והשטיפה, זאת לאחר עבודות מאומצות מסביב לשעון של עובדי העירייה ושל לוחמי האש, שניצלו את הזרנוקים רבי העוצמה שלהם לטובת עבודות הניקוי.

"היו לנו ארבע כבאיות עם סולמות גבוהים וארבע כבאיות רגילות, שעל כל אחת מהן ארבעה לוחמי אש כדי לטפל באירוע החומרים המסוכנים הזה", אמר דובר שירותי הכבאות בניו יורק, ג'ים לונג.

כל תשטיפי פעולות הניקיון נאספו כדי למנוע פיזור של האסבסט המסוכן. גם הציוד האישי של לוחמי האש עצמם עבר בסוף העבודות פעולות חיטוי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE