הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלוהנ'ס באים? לינדזי לוהן מקבלת סדרה ריאליטי משל עצמה
לינדזי לוהן בדרך לככב על מסך הטלויזיה שלכם, זאת לאחר שקיבלה אור ירוק לתכנית ריאליטי שתתמקד בעסקי התיירות שלה באיי יוון. "לינדזי הולכת ומספרת לכולם שהיא חתמה על הסכם לסדרה חדשה" אמר אחד המקורות

לידזי לוהן הולכת לככב בסדרה ריאליטי משל עצמה, כך נחשף בדיווחים בכלי התקשורת היום (א').


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לוהן. תקבל תכנית חדשה


הסדרה החדשה תעסוק בעסקי התיירות שלה באיי יוון ותופק על ידי חברת Bunim/Murray- אותה חברה שאחראית לסדרת הריאליטי 'הקרדשיאנס'. הצילומים יחלו באוגוסט הקרוב ולוהן כבר לא יכולה לחכות. "לינדזי הולכת ומספרת לכולם שהיא חתמה על הסכם לסדרה חדשה" אמר אחד המקורות, "היא מתלהבת מזה ואומרת שזאת הולכת להיות סדרה גדולה על העסקים שלה ביוון".

בכתבה שהתפרסמה לפני מספר שבועות, רמזה לוהן על כך שיש לה בראש סדרה חדשה, אבל היא עדיין לא מוכנה לחשוף פרטים. "לתכנית הזאת יהיה גוון אירופאי" המשיך המקור, "לידזי חושבת שלצלם את הסדרה בניו יורק או לוס אנג'לס זה לא צבעוני מספיק, היא רוצה דמויות מיוחדות כמו שיש ביוון".


מועדון החוף החדש במיקונוס


לוהן היא הבעלים של מספר מועדונים ביוון, בעיקר במיקונוס. לאחרונה היא אף פתחה מועדון חוף חדש באיזור, ועל פי הדיווחים הוא מושך הרבה תיירים ומקומיים. יש לה גם מועדון לילה ברודוס, אולם על פי ההערכות הסדרה החדשה תתמקד בעיקר בעסקים שבמיקונוס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE