הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מנהלת סניף טריידר ג'ו היא ההרוגה בתקרית הירי
מלידה קוראדו היא שקיפחה את חייה באירוע הקשה. אחיה פירסם ציוץ כואב בטוויטר ושלל סלבס כתבו לו מילים מנחמות, ביניהם ננסי סינטרה ופטרישה ארקט

מלידה קוראדו, בת 27, עבדה בחנות במשך ארבע שנים, ונכחה במקום בשבת, כשגבר שפרטיו עדיין לא פורסמו, הביא את המשטרה למרדף מכוניות, התרסק לעמוד חשמל ולקח בני ערובה.  


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנהלת צעירה ואהובה. קוראדו (צילום: מעמוד הפייסבוק)


"זו אחותי התינוקת. העולם שלי", צייץ אלברט קוראדו, אחיה של האישה, שחיכה לפרטים בזמן שהאירוע שנערך משך מספר שעות התרחש. "היא הייתה האדם שהכי אהבתי בעולם. היא מעולם לא הייתה משהו אחר חוץ מעצמה, לטוב ולרע". מספר שעות לפני שהמפגע נכנס למקום, הצעיר בן ה-28 ירה לכאורה בסבתו ופצע את חברתו. לאחר מכן הוא ברח וגרם למרדף ברחבי העיר.

כ-40 אנשים שהו בחנות, שם הסתיים המרדף. כמה מהם הצליחו לברוח כשהמשטרה הקיפה את הביניין ואילו אחרים התבצרו בחדרים או הצליחו לטפס על חלון אחורי באמצעות סולם. קוראדו נרצחה במהלך האירוע בחנות עצמה. רבים היום הביעו את אבלם על מות המנהלת הצעירה, שאהבה עוגיות וסרטי הפנתר השחור.

"עבדתי איתה במשך שנים. היא אישה נחמדה, מתוקה, ידידותית וחרוצה", צייצה פיליציה וילסון. סלבריטאים, ביניהם ננסי סינטרה ופטרישיה ארקט הביעו את תנחומיהם מול אחיה. "הו אלברט, אין לי מילים את הצער שאני מרגישה על המקרה", כתבה סינטרה.

שישה אנשים בגילאי 12-81 הועברו לבית החולים, אם כי אף אחד מהם לא בשל פצעי ירי. היורה נכנע ונמצא במעצר. לא ברור מה הביא לאלימות הראשונית שהניבה את מרדף המכוניות. סבתו של הבחור במצב קשה ואילו חברתו סובלת מהרעה במצבה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE