הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי השכונות בניו יורק לוקחים חלק בתוכנית יזמות קולינרית
במסגרת הפרויקט הם לומדים לבשל, לנהל עסקי מזון וגם מקבלים את ההזדמנות להציג את תוצרתם מול בכירים בתחום. בשני הקרוב הם יציגו מטעמים לאליטת הקולינרייה הניו יורקית

נשים מבצעות יותר מ-90 אחוזים ברכישות המזון בבית אך בניהול עסקי קולינריה הן כמעט ולא מיוצגות, כאשר נשים של צבע מהוות רק שלושה אחוזים מתוך 222 החברות האמריקאיות בתחום תעשיית המזון, כך לפי דוח מקנזי לשנת 2017. עם זאת, תשואות פיננסיות יהיו גבוהות יותר בקרב חברות המעסיקות מגוון גדול יותר של נשים, מאשר עמיתותיהן הלא מגוונות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התוכנית היא ברכה עבורה. דיוויס (צילום: J.C. Rice)


לשוק יוצאים לא מעט בוגרי FBP, תוכנית יזמות בעולם הקולינרי לתושבי שכונות מחוסרי יכולת בניו יורק. התוכנית מסייעת להם להרים את תוכניותיהם העסקיות וכן לקבל היתרים ורישיונות. "תמיד רציתי לקחת את זה לשלב הבא אבל לא ידעתי איך", מספרת דונה דיוויס, אחת הבוגרות שכיום מעסיקה שבעה עובדים וחולמת על ניהול רשת מזון טבעונית שתעבוד 24 שעות. "לא היו לי משאבים והתוכנית הזו היא ברכה עצומה".

יותר מ-200 שפים סיימו את התוכנית מאז היא החלה בשנת 2015, ובה מעורבים כ-150 חברות כולל Veggie Grub, , Tainted Tricks ו- Big Daddi's Smokehouse. הם מצטרפים לתעשיית המזון המקומית, מה שהביא את שיעור התעסוקה במגזר לקפיצה ב-27 אחוזים בין השנים 2007 ל-2017.

32 יזמים נוספים יסיימו הקיץ את התוכנית והחברה הכלכלית לפיתוח NYC הוציאה יחד עם החברה לפיתוח הקהילה כ-465 אלף דולרים על הפרויקט עד כה.

בייום שני הקרוב יתקיים אירוע טעימות של בוגרי הפרויקט, בו ישיקו המסיימים מנות יחד עם שפים כמו ביל טלפן מאוקיאנה שאוחז כוכב מישלן. זוהי הזדמנות עבור הכוכבים העולים הללו, שרובם נשים לא לבנות, להציג את תוצרתם בקרב האליטה בתעשייה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE