הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לגזור ולשמור: 4 חטיפי קיץ שלא יפגעו לכם בדיאטה
מי מאיתנו לא חטף רעב באמצע הלילה והלך למטבח כדי לנשנש צ'יפס שומני ורב קלוריות? אם אתם מעוניינים להתפנק ולשמור על הדיאטה שלכם- אסור לכם לפספס את רשימת חטיפי הבריאות של הקיץ

למרות שרבים מאיתנו מנסים לקיים אורח חיים בריא, לעיתים עולה החשק לנשנש חטיף טעים באמצע לילה קיצי לח.

"יש הרבה חטיפים ממש לא בריאים שמצטיירים אצל הציבור כטובים" אומרת השפית המפורסמת, גיאדה דה לאורנטיס "מדובר בקרב נצחי בין הרצון לקיים אורח חיים בריא לבין הרעב שלעיתים תופס אותנו לא מוכנים". לאחרונה ייסדה את חברת Simply 7,  שמציעה חטיפי צי'פס העשויים מקינואה, עדשים וחומוס. בנוסף, לאחרונה החלה גיאדה לייצר פופקורן בטעמים שהוכן ללא שמן. 

ריכזנו עבורכם רשימה של 4 חטיפי בריאות טעימים, שיענו על הרעב הפתאומי ועל הצורך לשמר אורח חיים בריא: 

1. Simply 7 Popcorn - חטיף פופקורן שעושי מתירס כחול או אדום, שמכילים יותר סיבים תזונתיים מהתירס הצהוב. הפופקורן האורגני מגיע בטעמים מלח ים סציליאני או פרמז'ן וחמאה. גרעיני הפופקורן מעט יותר קטנים מהפופקורן הרגיל, אולם הם מגיעים מקלחי תירס שגודלו בסביבה רווית סיבים תזונתיים. 

כמה: 12 שקיות ב-35.99 דולר באמאזון או באתר חברת Simply 7


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Simply 7 Popcorn


2. חטיפי עדשים ושעועית - חטיף של חברת Snack It Forward, שעשוי מעדשים ושעועית ומגיע בטעמים גבינה וצ'ילי. בחטיף יש פחות קלוריות ונתרן מחטיפי צ'יפס סטנדרטים. "אם אתה הולך לאכול הרבה חטיפי עדשים ושעועית במקום חטיפי תירס ותפוח אדמה, שיפרת את התזונה שלך בצורה משמעותית" אומר ניק דסאי, מייסד החברה. 

כמה: 1.29-2.99 דולר לחטיף ברשתות המזון


 חטיפי עדשים ושעועית של Snack it Forward


3. AvoLov - פלחי צי'פס שעשויים מאבוקדו, אשר מיובשים בטמפרטורה נמוכה ומתובלים עם סרירצ'ה. תהליך הייבוש בטמפרטורה הנמוכה מסייע להשארת השומן הטוב בחטיף.

כמה: 39.99 דולר ל-8 שקיות באמאזון ובאתר חברת AvoLov


פלחי צ'יפס אבוקדו של AvoLov


4. צ'יפס קישוא - חטיף צ'יפס של חברת Urban Remedy ועשוי מקישואים וגבינת שמנת. מדובר על חטיף מופחת פחמימות שעשוי מרכיבים טבעיים בלבד כגון בצל ירוק, שמן זית ומיץ לימון. 

כמה: 5.95 דולר לשקית באתר חברת Urban Remedy


צ'יפס זוקיני של Urban Remedy



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE