הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קנדה: אירוע ירי בטורונטו גבה את חייהם של שני בני אדם; היורה נהרג - הרקע לא ברור
אדם לבוש שחורים פתח באש אל מסעדות ובתי קפה באזור מסחרי תוסס - בעודו צועד על המדרכה. 12 בני אדם נפגעו מהירי. עדי ראייה מספרים: "ראינו את כולם רצים - אז פשוט רצנו"

אדם אחד פתח הלילה (ראשון) באש אל מסעדות ובתי קפה בטורונטו, קנדה. שני בני אדם נהרגו מהירי ועוד 12 נפצעו. היורה נהרג במהלך חילופי אש עם המשטרה. מפקד משטרת טורונטו מארק סונדרס לא שלל את האפשרות כי מדובר בפיגוע טרור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איש כוחות הביטחון הקנדיים בזירת האירוע


סנדרס ציין כי פרט ליורה עצמו, אישה נוספת נהרגה באירוע, וילדה אחת, בת 8-9 נפצעה פצעים אנושים.

בסרטון שצילם עד ראיה אחד לאירוע נראה היורה לבוש בבגדים שחורים, צועד במהירות ויורה שלוש יריות מהמדרכה אל לפחות חנות אחת או מסעדה. המקום בו התרחש האירוע, גריקטאון, הוא אזור מסחרי תוסס עם מסעדות יווניות ובתי קפה.

עדיין לא ברור מה מצבם של שאר הפצועים, אמר דובר המשטרה המקומית מארק פוגאש.

עדים שהיו במקום סיפרו כי הם שמעו יריות רבות. הם הוסיפו כי היורה צעד בסמוך למסעדות ולבתי הקפה בשני צידי הרחוב, וירה לתוכם.

"פשוט רצנו. ראינו אנשים מתחילים לרוץ, אז פשוט רצנו", סיפר ג'ון טולוץ', שהיה במקום עם אחיו. השניים בדיוק יצאו ממכוניתם כאשר שמעו 20 או 30 יריות.


היורה פשוט צעד על המדרכה ופתח באש אל המסעדות ובתי הקפה. זירת האירוע לאחר הירי


כוחות רבים של צבא, משטרה וגורמים רפואיים הוזעקו לזירת האירוע, בזמן שתושבי המקום, חלקם עדיין לבושים בבגדי השינה שלהם, יצאו מבתיהם כדי לראות על מה המהומה.

הפוליטיקאית המקומית פאולה פלטשר סיפרה כי היא שמעה שהיורה היה מעורער בנפשו. "זה לא קשור לאלימות כנופיות. נראה כאילו מישהו היה מאוד מעורער", אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE