הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
באיחור של יותר משנה: תוכלו לראות את הסרט שחושף מה קורה למי שאוכל עוגיות קרקר בצורת חיות
אב קשה יום, שכמעט מאבד את מקום עבודתו, ביתו ושפיותו, יורש באופן מפתיע קרקס מוזנח מקרוב משפחה שלא הכיר. מצבו משתנה פלאים כשהוא מגלה בקרקס קופסא קסומה מלאה בעוגיות קרקר בצורת חיות

בסרט Animal Crackers תוכלו לשמוע את ג'ון קרסינסקי, אמילי בלאנט, סילבסטר סטאלון, איאן מק'קלן, דני דה ויטו, וואלאס שון ועוד רבים וטובים. השחקנים נותנים את הקולות שלהם לדמויות האנימציה של הסרט האמריקני-ספרדי-סיני שיעלה לאקרנים ב-10 באוגוסט, באיחור של כשנה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בואו לטעום עוגיות קרקר בצורת חיות, Animal Crackers


סרט התלת מימד, הוצג לראשונה ב-12 ביולי, 2017, בפסטיבל הבינלאומי לסרטי אנימציה, Annecy,  כשהוא היה צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-28 באפריל 2017. שחרורו נדחה ל-1 בספטמבר 2017 אך גם אז לא התקיימה הקרנת בכורה לקהל הצופים, בשל קשיים כלכליים של כמה מהמפיצים.

הרפתקה קסומה עם כל נגיסה, Animal Crackers

ב-21 ביולי 2018, הסרט הגיע לבתי הקולנוע בסין ובתוך ימים מספר הוא יגיע גם לאלה שבארצות הברית.

הסרט מספר על אבא שעובד שעות רבות בתפקיד שוחק ובמקום עבודה לא מתגמל. באופן מפתיע הוא יורש מקרוב משפחה שנפטר קרקס מוזנח. כשהוא קרוב מאי פעם לאבד את מקום עבודתו, את ביתו ואת שפיותו, הוא מגלה קופסא קסומה של עוגיות קרקר בצורות של בעלי חיים, שנותנת לו את היכולת המופלאה להפוך לכל בעל חיים שנמצא בתוכה. כנראה שהמכירות של עוגיות הקרקר בצורת חיות יעלו בקרוב.  

צפו לעליה במכירות עוגיות קרקר בצורת חיות, Animal Crackers

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE