הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגלגלים ירוק: חברת קנביס גייסה כ-120 מיליון דולר ממשקיעים
אייקרידג' הולדינגס מחזיקה בבתי גידול ומרכזי מכירה של מריחואנה ברחבי 13 מדינות, ולקראת ההנפקה הראשונה לציבור היא מבקשת להתרחב לעוד מספר אזורים; רק בחודש אפריל הצטרף אל החברה ג'ון ביינר, לשעבר יו"ר בית הנבחרים הרפובליקני, עד לא מזמן אחד ממתנגדיו הגדולים של הצמח

חברת הקנביס אייקרידג' (Acreage Holdings), המחזיקה במרכזי גידול ומכירה ב-13 מדינות, סגרה השבוע עסקת מימון בסך 119 מיליון דולר. קווין מרפי, מנכ"ל החברה, מסר כי רוב ההשקעות התקבלו מאנשים אמידים פרטיים וממשרדי משפחות (חברות המספקות שירותי ניהול נכסים לאנשים אמידים). 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


היות שמריחואנה עדיין נחשבת ללא חוקית ברמה הפדרלית, בתי השקעות "קלאסיים" מהססים להיכנס לתחום, אך מרפי טוען שגם הם התעיינו בחברתו: "בדיקת הנאותות ערכה יותר זמן מאשר המצופה בעבור המשקיעים הפרטיים" הוא אמר. 

החברה קיימת מזה 4 שנים, אך עלתה לכותרות רק לפני מספר חודשים כאשר שכרה את שירותיו של ג'ון ביינר, לשעבר יו"ר בית הנבחרים מטעם המפלגה הרפובליקנית. במשך שנים רבות ביינר התנגד להתרחבות של הקנביס, שאותו כינה בעבר כ"סם מסוכן". עם זאת, הוא הודה שצורת המחשבה שלו "התפתחה" כאשר גילה על התרומות של הצמח בפן הרפואי.


קווין מרפי, מנכ"ל החברה (צילום: אייקרידג' הולדינגס)


"העובדה כי ביינר הצטרף לחברה שלנו סייעה לכל התעשייה", אמר מרפי. מדובר בגיוס הכספים הגבוה ביותר בעבור חברת קנביס, ורוב הכספים יועדו להתרחבות החברה למדינות נוספות. בספטמבר הקרוב החברה תעבור הנפקה ראשונה לציבור בבורסה לניירות ערך הקנדית (CSE).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE