הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ף בזוס הפך לאיש העשיר בהיסטוריה המודרנית
הונו האישי של מייסד אמזון חצה את רף 150 מיליארד הדולר במהלך "יום הפריים" שנערך בשבוע שעבר. סכום זה גבוה מהונו של ביל גייטס בשנת 1999, אז החזיק ב-100 מיליארד דולר (כ-149 מיליארד לאחר אינפלציה). המנכ"ל גם ככה נחשב לאיש העשיר בעולם, וכעת הוא מוסיף לעצמו תואר נוסף

מייסד ומנכ"ל חברת אמזון, ג'ף בזוס, הפך בסוף השבוע לאיש העשיר ביותר בתולדות ההיסטוריה המודרנית, וזאת לאחר שהונו האישי עבר את זה של מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, גם לאחר החישוב עם האינפלציה. הונו של בזוס חצה בשלהי 2017 את הונו של גייטס, ובכך הפך המנכ"ל לאיש העשיר בעולם. הונו של בזוס מעורך ב-151 מיליארד דולר ואילו של גייטס מוערך ב-95.3 מיליארד דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ף בזוס, מנכ"ל ומייסד אמזון (צילום: גטי)


בשנת 1999, הונו של גייטס חצה את רף 100 מיליארד הדולר. על פי מדד המיליארדרים של אתר בלומברג, מדובר בסכום השווה ל-149 מיליארד דולר בכסף של היום. כתוצאה מכך, בזוס הפך להיות הבן אדם בעל ההון האישי הגבוה ביותר מאז 1982, אז כתב העת פורבס החל לפרסם את רשימת העשירים בתבל. דהיינו, בזוס הפך להיות האדם העשיר בהיסטוריה המודרנית. על פי בזוס, הוא חצה את רף 150 מיליארד הדולר בשבוע הקודם, במהלך "יום הפריים" החגיגי.

כבר תשעה ימים שהמנייה רושמת עליות מרשימות. ב-2018 רשמה המנייה זינוק חד של 57% בשוויה, דבר שתורגם ל-50 מיליארד דולר נוספים בהונו של המייסד. לאחר בזוס וגייטס, ניצבים ברשימה מנכ"ל ברקשייר האת'וויי, וורן באפט (83 מיליארד דולר), מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג (83 מיליארד דולר) ומייסד חברת אינדיטקס, אמנציו אורטגה (75 מיליארד דולר).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE